• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مهره های سوخته رجوی به صحنه مقابله با خانواده ها آورده می شوند / رعشه مرگ در چهار ستون فرقه سرکوبگر رجوی / حرکت های «محدثین» جنایتکار تا حنیف «دلقک»

  • کد خبر : 25544
  • 16 می 2020 - 11:09

فراق:  این روزها فرقه جنایتکار رجوی تلاش دارد به هر شیوه ممکن حرکت بسیار قوی و اعتراضی که از دولت آلبانی خواستار باز کردن راه برای ورود خانواده های نگون بختی که جز دیدار با فرزندان و عزیزانشان به چیز دیگری نمی اندیشند را  لوث و بی ارزش نموده و آن را به هر شیوه ممکن بی رنگ و از ارزش محتوایی تهی نماید.

در همین راستا اول به شیوه ای ظاهرا معقول و سیاسی وارد شد و با به صحنه آوردن مهره جنایتکار خودش به نام «محمد سید محدثین» که از مجریان طرح های جهل و جنایت فرقه رجوی در سیاست خارجی فرقه می باشد اقدام نمود. (وی رئیس کمیسیون روابطه خارجی فرقه در امور بین الملل می باشد که در دیدارهای خارجی خود جنایتهای رجوی را تئوریزه می نماید).

در این برنامه سر تا پا متهوع که شاهدش بودیم مجری برنامه مسعود کلانی و محمد سیدمحدثین تلاش کردند که این حرکت اعتراضی و بسیار قوی را که در محافل بین المللی و مطبوعات و مهمتر از همه در بین افکار عمومی برای خودش جا باز کرده و به عنوان حرف حساب و منطقی مطرح شده بود را یک حرکت نسنجیده و بی حساب و بی منطق جلوه دهند.

در گام بعد آن را با برچسب زدن اینکه این اقدام اعتراضی حرکت خانواده های افراد حاضر در زندان آشوویتس رجوی نیست، آن را به حکومت ایران منتسب نمایند (یاوه ای تکراری که وقتی شاعر به تنگ آید به جفنگ آید)! البته در همان برنامه به زودی به قاف و اشتباه خود پی بردند که بالاخره به طور واقعی پای خانواده ها در میان است و نمی شود که آنرا کتمان کرد زیرا در هر دادگاهی که وارد شوند خواهند دید که شاکیان واقعا خانواده ها هستند و برای ادعای خودشان دلیل و مدرک محکمه پسند دارند، بنابر این خیلی افتضاح می شد که تمام این داستان را به نام یک ارگان امنیتی نسبت دهند، پس این موضوع را با یک واژه تکراری و متهوع تحت عنوان «خانواده های وزارتی»  که از حکومت ایران دستور می گیرند مطرح کردند تا به زعم خودشان با یک تیر دو نشان زده باشند.

فرقه رجوی از آنجایی که ضربه قدرتمندی را از طرف خانواده ها دریافت کرده بود و در گیجی مفرط به سر می برد و هنوز هم در حال چرخیدن به دور خودش می باشد، اقدام به قدم های دیگری کرد، از جمله دست به صحنه پردازی زد و در یک برنامه مسخره تحت عنوان «آفساید» تلاش نمود واژه خانواده را مثل دفعات قبل به سخره بگیرد و تا می تواند لجن مال نموده و از تاثیرات ضربه ای که دریافت کرده است بکاهد.

در خصوص این برنامه مشمئز کننده باید عرض کنم که مجری این برنامه مسخره «صالح عباس زاده» که اتفاقا پدر و مادرش هم در داخل فرقه هستند، اگر هفته ای دو سه بار پدر و مادر خودش را در داخل تشکیلات رجوی نبیند در فاکت های عملیات جاری و غسل روزانه اش باید گریه کند و بچه بازی در بیاورد،  حالا آمده و در این برنامه چندش آور واژه مقدس خانواده را به سخره گرفته و تحت فرامین صادر شده توسط سران جنایت پیشه فرقه رجوی تلاش می کند که خانواده را دشمن و به خیال بچه گانه خودش از بین ببرد.

از طرفی آن دلقک فرقه «حنیف ناظم زمردیان» با نام مستعار محسن واقف که اگر دلقک بازی ها و خودشیرینی هایش را نکند دیگر کاری بلد نیست تا انجام بدهد و باید در گوشه ای استخوان مکیده تا دچار افسردگی نگردد. البته قصد ندارم که این دو نفر را افشاء کنم، بلکه قصدم این است که استراتژی فرقه رجوی را در این دوران افشاء کنیم و به بیراهه کشیده نشده و تا می توانیم ماهیت اصلی و جنایت پیشگی رجوی را افشاء کرده و نمودار واقعی صحنه جنگ با فرقه منحط رجوی را نشان بدهیم، نه آنچه را که فرقه تبهکار رجوی در ویژه برنامه های خودش به همین مناسبت سعی بر پوشاندن حقایق دارد و می خواهد بگوید که مظلوم واقعی کیست و کجاست.

بی تردید خانواده های مظلوم و پیگیر و خستگی ناپذیر پیروز این مسیر درخشان هستند و تا رهایی فرزندان و عزیزان خودشان دمی از پای نخواهند نشست. حالا رجوی و اعوان و انصار ضاله آنها بروند و تا می توانند علیه خانواده ها یقه بدرانند و جیغ بنفششان آسمان را بدرد. قطعا این حرکت به سرانجام خود نائل خواهند آمد و رو سیاهی به فرقه رجوی و تمامی آن کسانی خواهد ماند که در این روزهای طلایی تلاش می کردند که خورشید را پشت ابر پنهان نمایند.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام  / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25544