• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
نویسنده کتاب «مجاهدین خلق از شعار آزادی تا مزدوری و جاسوسی»:

این سازمان روی دروغ و فریبکاری بنا نهاده شده است

  • کد خبر : 25527
  • 14 می 2020 - 8:24

نویسنده کتاب «مجاهدین خلق از شعار آزادی تا مزدوری و جاسوسی» گفت: تصمیم گرفتم تجربیات و خاطرات خود را از دو دهه حضور در فرقه رجوی به رشته تحریر در بیاوریم که تکمیل این خاطرات ۱۱ سال زمان برد.

به گزارش فراق، هادی شبانی که در انجمن نجات مرکز مازندران در راستای افشاگری از جنایت های فرقه رجوی تلاش می کند درباره انگیزه های خود از انتشار این کتاب اظهار داشت: من خودم به خاطر فریبکاری شعارهای دروغین رجوی جذب فرقه رجوی شدم و نزدیک به دو دهه در مناسباتش زندگی نموده و به تمام برخوردها و اعتقادات شان و موارد دیگر اشراف پیدا کردم.

وی افزود: من دریافتم این سازمان روی دروغ و فریبکاری بنا نهاده شده و به همین خاطر بعد از جدایی تصمیم گرفتم تجربیات و خاطرات خود را به رشته تحریر در بیاوریم تا درسی برای نسل جوان باشد که مانند من اسیر فریب های رجوی نشوند .

شبانی در مورد محتوای کتاب خود گفت: این کتاب درباره فعالیت های فرقه رجوی از مقطع بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ تا دوران جدا شدن در سال ۱۳۸۳ می باشد و برای اینکه شناخت درستی از سازمان برای خواننده را  فراهم کنم، به فعالیت های سازمان در زمان شاه و خیانت های رجوی نیز پرداختم .

این عضو جدا شده تصریح کرد: نوشتن این کتاب مدت یازده سال زمان برد چون می خواستم کتاب کاملی باشد، البته قسمتی از کتاب را به رفتن به اشرف بعد از جدا شدن اختصاص دادم چون وقتی به همراه خانواده ها به اشرف رفتم به واقع به شناخت کامل تری از ماهیت فرقه ای رجوی رسیدم.

او ادامه داد: در این کتاب سعی شده با در نظر گرفتن همه ابعاد چه در زمینه اعتقادی، سیاسی و تشکیلاتی شناخت کافی به خواننده داده شود و آنها دریابند که این سازمان به اصطلاح مدافع حقوق انسان ها تا کجا در منجلاب بی حقوقی فرو رفته و مرزی برای خیانت و وطن فروشی باقی نگذاشته است .
این کتاب در ۴۲۵ صفحه نوشته شده است و هر خواننده می تواند با مطالعه آن به شناخت کاملی از ماهیت فرقه ای سازمان مجاهدین برسد .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25527

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود