• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تناقض، تار و پود فرقه رجوی را گرفته است

  • کد خبر : 25448
  • 07 می 2020 - 12:47

این روزها می بینیم که تناقض گویی های فرقه رجوی رنگ و لعاب دیگری بخود گرفته است و چهار نعل در حال تاختن است.

گیر دادن به برخی موضوعات داخلی ایران به ویژه اینکه چرا چرخ های اقتصاد مجددا راه افتاده است و باید به خواست فرقه تروریستی رجوی این چرخها پلمپ می شدند تا ایشان بتوانند لاتائلات دیگری ببافند. حالا که برعکس خواسته آنان شده است و مردم به بیرون آمده اند تا زندگی با کرونا بگذرانند و اقتصاد را هم داشته باشند، فرقه وارد شده و تحت عنوان دلسوزی برای مردم ایران نوحه سرایی های مسخره سر می دهد.

حالا تناقضش کجاست؟ تناقض اینجاست که وقتی کاخ سفید نشینان افاضات متهوع آور خود را برای مردم و دولت ایران در رسانه هایشان سر می دهند، ناگهان فرقه می آید و بلندگوی امپریالیسم جهانی می شود و بیشتر از رسانه های آمریکایی سخنان چندش آور ترامپ و پمپ فاضلابش آقای پمپئو را در ابعاد گسترده تر سر می دهد. ولی وقتی همین آقایان در جامعه آمریکا گند می زنند فرقه سکوت کرده و هیچ نمی گوید، تحت این عنوان که مسائل داخل آمریکا به فرقه رجوی ربطی ندارد و باید هر کس سرش توی لاک خودش باشد.

خب این تناقض را اینان چگونه پاسخ می دهند؟ مثلا این کاخ سفید نشینان سفیه را برای مردم ایران تبلیغ کردن چه عایدی برای این فرقه تروریستی دارد که در تمام مطالب سایت های رجوی حلوا حلوا کردن حرف های پمپ فاضلاب و یا ترامپ جنایتکار است؟ اینان به ملت خودشان رحم نمی کنند چه برسد به سایر ملت های جهان بویژه مردم منطقه جهان سومی ها.

باید خاطر نشان کنم که این دستمال به دستی فرقه تروریستی رجوی برای آمریکائی ها بدین جهت است که اگر روزی مثلا حکومت ایران توسط آمریکا سرنگون شد این فرقه تروریستی بشود یکی از گزینه  های کاخ سفید برای جانشینی حکومت ایران ولی شتر در خواب بیند پنبه دانه!

دوستان توجه داشته باشید که اینگونه یک بام و دو هواهای فرقه تروریستی رجوی را از دست ندهید و آشنا باشید با این حربه های ضد انسانی آنان.

اکنون دولت آمریکا قرنطینه را خاتمه داده و در حال راه اندازی صنایع خوابیده خودش است، سایر دولت ها هم که در رابطه با کرونا تلفات انسانی زیادی دادند نیز همین طوری هستند و در حال راه اندازی اقتصاد خوابیده خودشان می باشند ولی فرقه تروریستی رجوی اصلا آنها را به روی مبارک خودش نمی آورد.

اگر راه اندازی اقتصاد آمریکا خوب است پس چرا به ایران که می رسد می شود بد؟ اگر راه اندازی اقتصاد آلمان خوب است پس چرا به ایران که می رسد می شود بد؟ اسم این قبیل کارها را می گویند تناقض، چیزی که تارو پود فرقه رجوی را گرفته است و روزمره با آن دست بگریبان است ولی تا کسی این تناقضات را برملا نکند آنان نیز به روی خود نمی آورند.

یادداشت از: محمد رحمانیان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25448