• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

خوابیده را می‌شود بیدار کرد اما کسی که خود را به خواب بزند نه

  • کد خبر : 25321
  • 26 آوریل 2020 - 11:39

سرویس سیاسی فراق: وقتی همه دنیا با ویروس همه گیر کرونا درگیرند و تمام رسانه ها نیز نشان از کمبود تجهیزات دارویی در بیشتر کشورهای اروپایی و همچنین به طور اخص در آمریکا می‌گویند، ترول های آلبانی نشین با سیاه نمایی، تمام ابزار خود را به کار گرفته اند تا به دنیا بگویند: در ایران وضعیت بسیار آشفته است!
از اواخر بهمن ماه سال گذشته این فرقه به صورت روزانه در این زمینه در بستر فضای مجازی فعالیت تبلیغاتی خود را علیه نظام اسلامی ایران شروع کرده است. از صدور بیانیه روزانه گرفته تا توئیت زنی مریم رجوی سرکرده آنها، و حتی پخش فایل صوتی از مسعود رجوی به مناسبت سوء مدیریت در ایران اسلامی، اقدامات انجام شده توسط این گروه است تا به مخاطبان ساده لوح تر از خودشان بگویند که وضعیت در ایران بسیار وخیم است. برخی از اقدامات این جریان بدین شرح است:

۱- بحرانی نشان دادن اوضاع ایران

مریم رجوی سرکرده منافقین از اول اسفند تا پنجم اسفند ماه با صدور بیانیه‌های جداگانه برای مقابله با پنهان‌کاری دولت جمهوری اسلامی ایران، از سازمان بهداشت جهانی خواست فوراً هیأت‌های نظارت و درمان خود را به ایران بفرستد و نگذارد شمار قربانیان ویروس کرونا سیر صعودی پیدا کند. او در این بیانیه تأکید می‌کند حاکمان نظام اسلامی باید امکانات درمانی را برای رسیدگی به بیماران و حفظ جان و سلامت آنان در اختیار همه پزشکان و پرستاران بگذارد تا در شهرهای مختلف کشور به کمک مردم بشتابند!. او ضمن متهم ساختن نظام به پنهان کاری، سپاه را مقصر اصلی شیوع کرونا در ایران معرفی می‌کند!
در چهارم اسفند با صدور بیانیه ای ضمن فراخوان مجدد از سازمان بهداشت جهانی، وزارت بهداشت را متهم به مطلع بودن ورود ویروس کرونا از یک ماه پیش یعنی اوایل بهمن ماه کرد و مدعی شد که حاکمان نظام جمهوری اسلامی در جریان ورود ویروس به کشور بودند ولی مردم را در جریان امر قرار ندادند.

۲- متهم کردن نظام به پنهان‌کاری

تمام رسانه های دنیا پنهان کاری در خصوص ویروس کرونا و عدم اطلاع رسانی به مردم را در کشوری مثلا پیشرفته و مدعی حقوق بشر یعنی در آمریکا می بینند، ولی سرکرده این فرقه در ششم اسفند طی بیانیه ای دیگر کرونا را همان تجربه هواپیمای اوکراینی در ابعاد کلان و در سطح سراسری و در حق همه ایرانیان عنوان می کند و از پزشکان و پرستاران و کارکنان بیمارستانها می خواهند به‌خاطر حفظ جان و سلامت مردم ایران و برای خنثی کردن پنهان‌کاری‌ها و اطلاعات گمراه‌کننده نظام، اطلاعات خود را سریعاً در اختیار افکار عمومی بگذارند و از سازمان ملل و سازمان بهداشت جهانی و سازمانهای بین‌المللی طرفدار حقوق‌بشر می خواهد تا نظام دینی حاکم بر ایران را وادار کنند تمام حقایق و آمار در مورد کرونا را برای حفظ جان و سلامت مردم ایران و دیگر کشورهای منطقه در اختیار افکار عمومی و ارگانهای بین‌المللی ذیربط بگذارد. در ادامه از ملت ایران به‌ویژه جوانان می‌خواهد تا طی اعتراضی حاکمان اسلامی را از یک‌سو وادار به بیان حقایق نموده و از سوی دیگر مجبور نمایند امکانات پزشکی و درمانی که به‌طور گسترده در انحصار پاسداران و دستگاه های امنیتی است در اختیار مردم و بیمارستانها و پزشکان معالج قرار دهد.
سرکرده فرقه در همین تاریخ طی توئیتی عنوان می‌کند: «شیوع ویروس کرونا در زندان‌های اوین و گوهردشت یک خطر جدی است. از کمیسر عالی حقوق‌بشر و شورای عالی حقوق‌بشر می‌خواهم بی‌درنگ برای حفظ جان و سلامت زندانیان دست‌به‌کار شوند و از یک فاجعه بزرگ انسانی ممانعت کنند. دستور‌العمل رئیس قوه قضائیه درباره مصون کردن زندان‌ها و زندانیان از ابتلا به ویروس کرونا، فریبکاری و سرپوش بر این فاجعه است»

۳- تلاش برای ایجاد آشوب خیابانی

منافقین یک آرزو دارند و آن این است که در ایران اعتراض و اعتصاب سراسری شکل بگیرد و نتیجه آن، فروپاشی نظام اسلامی باشد هر چند که خودشان می دانند این آرزو را با خود به گور خواهند برد ولی با این وجود از هر اتفاقی در داخل کشور برای کشاندن مردم به کف خیابان و ایجاد نافرمانی مدنی استفاده می‌کنند. در بیانیه ۱۱ اسفند ضمن فریبکار خواندن نظام اسلامی، مردم را به اعتصاب و اعتراض سراسری فرخوان می‌دهند و ضمن ارائه آمار دروغ از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران و متهم نمودن مجدد سپاه در خصوص فروش ماسک ها با قیمت بالا در سطح کشور و قاچاق آن، وضعیت بیمارستان‌ها در کشور را اسفناک خوانده و اینگونه تصویرسازی می‌کنند که تمامی راهروهای بیمارستان‌ها پر از بیماران کرونایی است و نظام در پذیرش و رسیدگی به بیماران کاملا ناتوان شده است!!. مریم رجوی خواستار مجدد اعزام فوری هیأتهای نظارت و درمان سازمان بهداشت جهانی به ایران شده و با الفاظ فریبکارانه، خواستار خارج کردن امکانات پزشکی و بهداشتی از انحصار پاسداران و در اختیار قرار دادن پزشکان و بیمارستانها و مردم می شود.

۴- متهم کردن سپاه!

همه دنیا شاهدند که در ایران اسلامی چه خبر است. و مسئولین و مردم و نیروهای مسلح چگونه شیوع ویروس کرونا را در کشور با اتحاد و یکدلی مدیریت می‌کنند تا جایی که به قول وزیر محترم بهداشت برخی کشورهای اروپایی از ایران اسلامی در خصوص نحوه مدیریت این اپیدمی درخواست کمک و مساعدت دارند اما در این میان فرقه رجوی به همراه سایر گروه های ضدانقلاب با بی‌حیایی تمام در صدد سیاه نمایی و دروغ پراکنی هستند.
۵-دروغ بحرانی بودن اوضاع زندان‌ها
در ادامه بیانیه، دایه مهربانتر از مادر شده و نسبت به شیوع کرونا در زندانهای ایران هشدار می دهد و از دبیرکل، شورای حقوق‌بشر و کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل ‌متحد و دیگر مراجع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر برای نجات جان و سلامت زندانیان و جلوگیری از یک فاجعه بزرگ انسانی استمداد طلبیده و می نویسد: «انبوه گزارشها از زندانهای مختلف کشور حاکی از آنست که ویروس کرونا در زندان بزرگ تهران (فشافویه) و زندانهای گوهردشت، قزل حصار، مرکزی کرج، ارومیه، شیبان اهواز و کاشان شیوع پیدا کرده و بیداد می‌کند. تعداد زیاد زندانیان و فقدان کمترین امکانات بهداشتی گسترش ویروس را تسریع می‌کند. زندانیان از داشتن ماسک و مواد ضدعفونی کننده محروم هستند. در برخی زندان‌ها مانند قزل حصار حتی صابون و مواد شوینده وجود ندارد.»

در نهایت خوابیده را می‌شود بیدار کرد ولو اینکه به خوابی عمیق فرو رفته باشد، اما کسی که خود را به خواب بزند اگر بلندترین فریادها را بر سرش بکشی هم بیدار نخواهد شد. وضعیت منافقین آلبانی نشین در وضعیت کرونایی عالم گیر دقیقا همینطور است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25321

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد