• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

کمپین درخواست تماس خانواده های اسیران فرقه رجوی تشکیل شد + نشانی کمپین

  • کد خبر : 25260
  • 18 آوریل 2020 - 11:34

 کمپین درخواست تماس خانواده های اسیران فرقه رجوی از دولت آلبانی تشکیل شد.

به گزارش فراق در این کمپین، خانواده ها با ثبت مشخصات خود در صفحه مربوطه به طور رسمی از دولت آلبانی فراهم نمودن شرایط تماس با عزیزان خود را مطالبه می کنند.

در توضیحات این کمپین آمده است:

۲۰۰۰ عضو گروه ستیزه جوی ایرانی به نام سازمان مجاهدین خلق (MEK) در یک اردوگاه جداگانه و دورافتاده در آلبانی مستقر هستند. بیش از هزار خانواده این اعضا به طور فعال به دنبال تماس با عزیزان خود هستند.

بیش از سه دهه، رهبران مجاهدین خلق، خانواده ها را از هرگونه ارتباط با عزیزانشان در اردوگاه های مجاهدین خلق (در عراق و آلبانی) منع کرده اند.

دولت آلبانی اجازه داده است که اردوگاه مانز کاملاً تحت کنترل رهبران این سازمان باشد. این وضعیت خانواده ها را از تماس با فرزند خود باز می دارد. برخی خانواده ها ده ها سال است که هیچ خبری از فرزندان خود ندارند. وزارت امور خارجه آلبانی برای ایرانیان (از جمله خانواده های ایرانی که مایل به دیدار بستگان خود هستند) به منظور سفر به آلبانی ویزا صادر نمی کند.

ما از دولت آلبانی و وزارت امور خارجه می خواهیم که ویزای خانواده های رنج دیده را به دلایل بشردوستانه صادر کند تا به آنها اجازه دهند به آلبانی سفر کنند و به آنها کمک کنند تا با عزیزان خود در اردوگاه فرقه رجوی دیدار کنند.

 لینک به صفحه کمپین

 انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25260