• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

ساخت جملات عجیب از زبان مسئولان، سبک جدید منافقین برای تشنج آفرینی در ایران

  • کد خبر : 25054
  • 30 مارس 2020 - 12:32

اتاق فکر پوشکی های فرقه رجوی در سبکی جدید و با ساخت جملات عجیب از زبان مسئولان و شخصیت‌های ایران، خط تخریب برای تشنج آفرینی در جامعه ایران پیش گرفته است.

به گزارش فراق، منافقین در شرایط کنونی کشور به تازگی سبک جدیدی از شایعات را کلید زدند که در این نوع از شایعات، جملات عجیبی از مسئولان و شخصیت‌های نظام با سوءاستفاده لوگوی رسانه‌های معتبر و رسمی و در قالب عکس نوشته منتشر می‌کنند.

در جدیدترین این نمونه، تصویری از ملک زاده معاون وزیر بهداشت با این مضمون که «از آنجایی که دشمن با حمله بیولوژیک قصد کم‌‌کردن جمعیت مسلمانان ایران است پس بهتر است که ما هم در زمان قرنطینه، فرزندآوری را که مورد تاکید رهبری است در دستور کار قرار دهیم» را با لوگوی روزنامه جام جم منتشر شد. در همین رابطه یاشار عبدالحسین‌زاده مسئول شبکه‌های اجتماعی روزنامه جام‌جم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس این موضوع را تکذیب کرد و گفت: ما هرگز چنین مطلبی را از معاون وزیر بهداشت نه شنیده ایم و نه منتشر کرده‌ایم.

پیش از این نیز چنین حربه‌ای را درباره آیات نوری همدانی، اعرافی، شبستری استفاده کرده بودند درحالی هیچ کدام از این افراد چنین صحبت‌های را مطرح نکردند و هیچ یک از خبرگزاری‌های تسنیم، خبرگزاری رسمی حوزه و حتی بی‌بی‌سی روی خروجی خود چنین مطلبی را منتشر نکرده‌ بودند.

همچنین به گفته یک منبع آگاه به کیهان، شایعه دیگری که منتشر شد خبری با عنوان «قرار گرفتن ماسک‌های تولیدی کارخانجات بهداشتی در اختیار سپاه و خود داری سپاه از تحویل دادن این اقلام به وزارت بهداشت بود» که پس از بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که این ادعا کذب بوده و کلیه تولیدات ماسک کشور در اختیار وزارت صنعت معدن و تجارت قرار می‌گیرد تا از طریق وزارت بهداشت در مراکز مربوطه توزیع شود.

وی همچنین درباره انتشار مطالبی با عنوان «فرار برخی روحانیون بلند پایه از جمله رئیس‌جمهوری به جزیره کیش» خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته ویدیویی در برخی صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی داخلی منتشر شد که در آن از فرار برخی روحانیون بلندپایه از جمله رئیس‌جمهوری به جزیره کیش خبر دادند؛ پس از انجام بررسی‌های لازم مشخص شد که این ویدیو برای اولین بار توسط برخی از عناصر وابسته به جریان انحرافی منتشر شده و سپس توسط کانال‌های تلگرامی و حساب‌های کاربری توییتری فرقه تروریستی منافقین به صورت گسترده بازنشرشده است.

بر اساس گزارش مرکز مقابله با شایعات سایبری، همچنین کانال‌های تلگرامی و اکانت‌های توییتری وابسته به منافقین و سلطنت‌طلبان به صورت هماهنگ اقدام به انتشار شایعه‌ای درخصوص رزمایش مقابله با جنگ بیولوژیک ارتش کرده و آن را بهانه‌ای برای برخورد با فعالان فضای مجازی منتقد معرفی کردند که با بررسی‌های مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص گردید که این خبر کذب بوده و ارتش به غیر از فعالیت‌های بهداشتی و درمانی، هیچگونه برنامه عملیاتی در داخل کشور ندارد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25054

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود