• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

آویزان شدن ویروس ها از یک ویروس

  • کد خبر : 25014
  • 29 مارس 2020 - 9:07

منافقین که همواره تیرشان به سنگ خورده است مدتی است آویزان کرونا شده و پرده دیگری از خباثت‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.


طی یک ماه گذشته تاکنون که ویروس کرونا سر خط خبرها و تحلیل‌ها در جهان بدل شده، حجم وسیعی از عملیات روانی و رسانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران از سوی نظام سلطه و خبرگزاری‌های اپوزیسیون و معاند سازمان‌دهی و به‌کار گرفته شده است.
منافقین کوردل نیز از این قائله جدا نبوده ‌و همگام با اپوزیسیون و رسانه های بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال و سلطنت طلب ها سعی بر این دارند تا با پدیده ویروس کرونا تشنج آفرینی کرده و با ارایه اعلام آمار تصاعدی جان باختگان به ویروس کرونا، روحیه ملت ایران را تضعیف جلوه داده و جوی نا آرام و محیطی اعتراض آمیز بر علیه نظام ایجاد نمایند.
۴۱ سال است که منافقین از خدا بی خبر و این دشمنان قسم خورده ملت ایران با تمسک به شگرد‌های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از کودتا و تحریم تا دستاویز قرار دادن دروغ و تهدید، به مقابله با نظام جمهوری اسلامی برخاسته‌اند.
این‌بار هم سیلی‌خوردگان از ملت ایران به تکاپو افتاده و با بهانه کردن موضوع کرونا، در مقابل نظام و ملت ایران به شایعه‌سازی، هراس‌افکنی، جوسازی و القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران دست زده‌اند.
اخیرا منافقین به کانون های شورشی ماموریت داده شده تا در محیط های بیمارستانی ورود کرده و با حضور در میان عامه مردم سعی به آشوب کشیدن و منحرف ساختن اذهان عمومی به سمت و سوی شورش و رفتارهای خشونت آمیز بکشانند و با این روش جدید تروریستی آشوب و نا ارامی را ایجاد نمایند.
لیکن دست منافقین برای ملت ایران رو شده است و علی رغم اینکه نتوانستند در مراسم سنتی چهارشنبه سوری خللی وارد کنند و ماموریتشان ناکام ماند، این بار نیر نتوانستند با این ترفند با ملت غیور و همیشه در صحنه مقابله کنند.
پشتیبانی اقشار مختلف مردم در مقابله با شیوع ویروس کرونا تداعی دوران هشت سال دفاع مقدس را زنده کرد .
در دوران هشت سال دفاع مقدس اقشار مختلف جامعه در پشت جبهه یار و یاور رزمندگان در جبهه بود و اکنون نیز یار و یاور قهرمانان جبهه سلامت بهداشت در مقابله با ویروس کرونا خواهند بود و به حول و قوه الهی و به کوری چشم معاند از خدا بی خبر کرونا را شکست خواهیم داد و روسیاهی برای منافقین به جا خواهد ماند.

یادداشت از: ن. محمدی

انتهای پیام / انجمن نجات کردستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25014