• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

رجوی رویای تکراری چهارشنبه سوزی را باز هم دید

  • کد خبر : 24931
  • 17 مارس 2020 - 10:53

در این شرایط که مردم ایران درگیر بیماری کرونا هستند، دیکتاتور فرقه رجوی فتوای آتش افروزی صادر کرده و خواهان خیزش و برهم زدن اوضاع ممکلت شده است.

به هر عقل سالمی این را بگویی در ابتدا خنده اش می گیرد و بعد نسبت به هذیان گویی های این فرقه آتش افروز و کینه ورز دچار خشم می گیرد. در زمانی که مردم نگران ویروس کرونا هستند رجوی و عناصر پلید وی به فکر خود و به دست آوردن حکومت به سر می برند، و رویای به دست گیری حکومت ایران را در سر می پرورانند.

دوستان باور کنید که هر چه از این چاه ویل باطل رجوی می گوئیم کم گفته ایم و خیلی جا دارد که بدانیم با چه دیو صفتانی مواجه هستیم.

یکی نیست به این بی شعور ها بگوید اگر شما به فکر حکومت هستید مردم ایران به فکر سلامتی جامعه خود هستند و اصلا کسی به شما فکر نمی کند که برایتان جاده صاف کرده و برای شما فرش قرمز پهن نماید.

به راستی از کدام امتحان در رابطه با مردم ایران به سلامت در آمده اید و رویای حاکم شدن در ایران را در سر می پرورانید؟ به کدام سابقه درخشان خود می بالید که اکنون خواهان خیزش مردم هستید؟

در همین زمانه ای که ما در آن قرار داریم، شما در کجای کمک رسانی به مردم ایران قرار دارید؟ نقطه مختصات شما در جهت همیاری به مردم ایران کجاست ؟ چرا باید برای شما مراسم چهار شنبه سوری برگزار نمایند و عکس و فیلم تهیه کرده و بگویند که ما از فرقه رجوی حمایت می کنیم؟ ملت اگر مراسمی هم برپا دارند که به خاطر شما و توصیه های شما نیست، تلاش می کنند که دلخوشی به دست آورند کما اینکه انبوه کلیپ های طنز آمیز را تهیه میکنند، کما اینکه دکترها و پرستارهای این مرز و بوم با روحیه ای عالی و صد چندان در خط مقدم جبهه جنگ علیه این ویروس عالمگیر هستند.

شما به کوچکترین خواسته خانواده هایی که فرزندانشان در اردوگاه مرگ رجوی گرفتار هستند اجازه دیدار و تماس نمی دهید، مگر این خانواده ها از شما چه می خواهند به جز دیدار با فرزندان و عزیزانشان، اما شما چه می کنید؟  نه تنها بی اعتنایی می کنید بلکه شما عناد می ورزید و در دشمنی با خانواده ها مانع از ارتباط ساده خانواده ها با عزیزانشان می شوید، بعد با چه رویی خواهان حمایت مردم ایران از خودتان هستید؟

فریب شما چیست؟ چهارشنبه سوری ملت بریزند بیرون و عکس و فیلم بگیرند که شما از آن سوء استفاده کرده و به توبره خود بریزید و در یک عمل مشمئز کننده در محافل سیاسی بین المللی مطرح کنید که اینان حامیان شما هستند؟

این نوع فریب کاری های شما دیگر رنگ و بویی ندارد و دست شما برای همه رو شده است و همگان می دانند که با چه موجودات خطرناکی طرف هستند. دوستان خواننده، توجه داشته باشید که هر ساله این نمایش های مسخره رجوی برپا می شود و خوشبختانه مردم ایران هیچ وقعی به این خزئبلات و یاوه گویی های فرقه رجوی اعتنائی نمی کنند.  قطعا که ملت ایران امسال هم مثل سال های قبل به این فرقه مضمحل شده و زمین خورده جواب محکم و با مشت آهنین پاسخ کوبنده ای به این فریب کاران خواهند داد.

در سال های گذشته که اوضاع بهتر از امسال بود ملت هیچ اعتنایی به این خواسته های مسخره فرقه رجوی نکردند، و باید گفت که فرقه رجوی کیلویی چند؟ خوار و سیاه شود هر آنکه می خواهد مردم ایران را برای رسیدن به اهداف قربانی نماید.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24931