• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

نگرانی خانواده های اسیران فرقه رجوی در تهران از وضعیت عزیزان خود / اعضای رهبری فرقه رجوی دیدارهای متناوبی از ایتالیا داشتند

  • کد خبر : 24926
  • 17 مارس 2020 - 8:47

جمعی از خانواده های تهرانی اعضای گرفتار در فرقه رجوی در آلبانی نامه ای برای نماینده سازمان بهداشت جهانی در این کشور نوشته و نسبت به وضعیت بهداشت و سلامت عزیزان خود در اردوگاه مجاهدین خلق ابراز نگرانی نمودند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر رائول گونزالز مونترو
نماینده سازمان بهداشت جهانی در آلبانی

با احترام، ما از جانب صدها تن از خانواده های تهرانی رنج کشیده اعضای گرفتار در سازمان مجاهدین خلق مستقر در اردوگاه ایزوله و دورافتاده در آلبانی در خصوص شرایط بحرانی اپیدمی کوید-۱۹ برای شما نامه می نویسیم.
احتمالا در جریان هستید که یک فرقه کره جنوبی مسئول گسترش سریع ویروس کرونا در این کشور شناخته شد. کلیسای مسیحی شینچئونجی مسئول گسترش سریع ویروس کوید-۱۹ در میان اعضا و همچنین فرستادن آنان به میان مردم شناخته شد که موجب گسترش سریع این بیماری گردید.
رهبران کلیسای مسیحی شینچئونجی مدام به چین سفر داشتند و اعضا متعاقبا با جامعه کره بدون برملا کردن این حقیقت که بسیاری از آنان به شدت بیمار می باشند در ارتباط مستقیم بودند.
به طریق مشابهی، اعضای رهبری کننده مجاهدین خلق مستقر در آلبانی، دیدارهای متناوبی از ایتالیا، که در حال حاضر بالاترین سطح درگیری را بعد از چین دارد، داشتند. همچنین اعضا در یک اردوگاه بسته مخفی موسوم به اشرف ۳ مستقر می باشند که برخی با جوامع آلبانی در پیرامون خود برای خرید یا ملاقات با مقامات در ارتباط مستقیم می باشند. رهبران فرقه یک طبقه کامل از هتل اینترنشنال در مرکز تیرانا را در اختیار دارند.

اکنون شایعاتی از داخل اردوگاه محصور آنان در مانز وجود دارد که برخی از حال رفته اند، و برخی علائم بیماری شبیه به آنفلوانزا دارند. مجاهدین خلق قطعا بیماری در درون فرقه خود را بر ملا نمی کنند. آنان همیشه حتی علت مرگ اعضا در داخل اردوگاه را هم مخفی نگاه داشته اند.

مشکل مربوط به فرقه کره جنوبی درست مانند فرقه مجاهدین خلق است: رهبری غیر مسئول، اعضای ایزوله و مخفی کار. اعضا اغلب پیر بوده و بسیاری مریض و ضعیف هستند و لذا در برابر این عفونت کشنده آسیب پذیر می باشند. مجاهدین خلق هیچگونه امکان آزمایشگاهی و درمانی برای مقابله با گسترش این ویروس را ندارند. معلوم نیست که حتی آنها پذیرای کمک های پیشنهادی از بیرون باشند.
مجاهدین خلق با مخفی کاری که دارند در حال حاضر به یک تهدید سلامت و بهداشت برای اروپا در کل و برای آلبانی به طور خاص تبدیل شده اند. برعکس فرقه کره جنوبی، مجاهدین خلق از کمتر از دو هزار نفر تشکیل شده است. اغلب این افراد در یک اردوگاه که مقامات آلبانی هیچ دسترسی به داخل آن ندارند نگهداری می شوند. مقامات باید رهبران مجاهدین خلق را با مسئولیت خود آشنا کنند. رهبر فرقه یعنی مریم رجوی باید دسترسی کامل برای تحقیقات در خصوص آنچه که در داخل اردوگاه اشرف ۳ اتفاق می افتد بدهد و اعضا را برای انجام تست ویروس کرونا آزاد بگذارد.

سازمان بهداشت جهانی نقش حیاتی در این وضعیت دارد که باید ایفا نماید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24926

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم