• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

مدافعان آزادی ایران به اعضای خود اجازه یک تماس ساده نمی دهند

  • کد خبر : 24892
  • 15 مارس 2020 - 10:56

طی ۴۰ سال گذشته فرقه رجوی تلاش کرده با نشر اخبار دروغ و یک طرفه از کاه کوه بسازد و بحران داخلی پیش آمده را سیاسی کرده و به نفع خود تمام کند.

فرقه رجوی هچنین تلاش می کند به ابعاد فاجعه پیش آمده در جامعه دامن بزند و بزرگ نمایان کند. با ورود ویروس کرونا به ایران بوق وکرنای ستاد تبلیغاتی آنها دست به کار شده و ابعاد تلفات وکشته ها را طوری با شادی می گوید که انگار فوت هموطنان ایرانی شادی و خوشحال دارد.

اگر شما بویی از انسانیت برده اید به جای شادی مرهمی روی زخم مردم و خانواده های داغدار بگذارید ولی دریغ از یک گرم حس ایرانی داشتن.

باید گفت که فرقه رجوی خود خطرناکتر از ویروس کرونا است چرا که با نشر دروغ و اکاذیب روحیه مردم را خراب می کند و هر روز با عدد نجومی و چند برابر کردن آمار تلفات ویروس کرونا ترس را در دل مردم انداخته است. اگر واقعا ایرانی هستید مردم را دلداری دهید، رهنمود پزشکی بدهید و به مردم کمک کنید.

روزانه در تبلیغات و سیمای دروغین ضد آزادی خود از کشته شدن مردم می گویند و آن را آویزی برای مبارزه خود می کنند. آنها با ویروس کرونا می خواهند حکومت ایران را سرنگون بکنند. باید گفت اگر شما مدافع آزادی هستید بگذارید اعضای فرقه تماسی با خانواده خود در ایران بگیرند و از نگرانی در بیایند. هیچ یک از اعضا تا الان اجازه نداشته به خانواده خود زنگ بزند و از سلامتی آنها با خبر شود. نفرات هم از ترس اینکه مسؤولین به آنها مارک نزنند که نخ خانواده را قطع نکرده و هنوز نخ وصل دارد کمتر پیشنهاد تماس می دهند. بله مدافعان آزادی ایران به اعضای خود حتی اجازه یک تماس ساده که فقط و فقط جویای سلامتی خانواده خود را نمی دهند. ننگ و نفرین ابدی بر شما باد.

علی کاظمی- تیرانا

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24892