• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

تذکر خانواده های اسیران فرقه رجوی به همسر رئیس جمهور آلبانی / بانوی اول آلبانی روی اولیه ترین مبانی انسانی پا گذاشت

  • کد خبر : 24817
  • 11 مارس 2020 - 13:11

فراق: با سلام خدمت مخاطبان عزیز فراق، نظرتان را به مطلبی جلب می کنم تا در این ایام کمتر چیزی از قلم بیفتد، زیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا به میزان قابل توجهی افکار عمومی از برخی مسائل سیاسی و اجتماعی غافل می شوند.

چندی پیش خانم  «مونیکا کروئه مازی» بانوی اول کشور آلبانی در یک دیدار از پیش تعیین شده توسط عناصر فرقه رجوی از اردوگاه مرگ رجوی دیدار کرد و با استقبال مریم رجوی و سران فرقه رجوی مواجه شد.

تا اینجای کار ظاهرا هیچ چیز عجیبی رخ نداده است، هر چند همه چیز عجیب و زشت بود زیرا خانم بانوی اول بسیاری از مبادی انسانی را با این کارشان زیر پایشان گذاشته و نادیده گرفتند. ولی ما تلاش می کنیم که فکر کنیم این یک دیدار طبیعی و عادی بوده است. موضوع از اینجا عجیب می شود که این بانوی اول قطعا که اعتراضات موجود بر علیه فرقه رجوی را می دانست و خبر داشت، حداقل توسط مشاورین خود در حزب متبوعشان توجیه شده بودند.

به هر حال خانم بانوی اول با اینکارشان پا روی اولیه ترین مبانی و مبادی انسانی گذاشتند زیرا ایشان به خوبی می دانستند که اعتراضات بسیاری بر علیه فرقه رجوی وجود دارد، چه از جانب افکار عمومی کشور آلبانی و چه اروپائیان و چه سایر جوامع بویژه مردم ایران. سابقه تروریستی و وطن فروشی و انبوهی پرونده های بازی که هنوز بسته نشده اند و در دادگاه های بین المللی در حال رسیدگی هستند. 

البته مردم ایران مهمترین پارامتر در این میان هستند زیرا تعداد زیادی از پدران و مادران  ایرانی هستند که خواهان دیدار با فرزندانشان هستند ولی این فرقه ضد بشری مانع تراشی کرده و با ایجاد شائبه های بسیار تلاش می کند که اینگونه وانمود نماید که افراد و اسرای در بند در اردوگاه مرگ رجوی، خودشان خواهان ماندن در اردوگاه مرگ آشوویتس رجوی هستند در صورتی که اصلا اینگونه نیست و آن افراد به زور نگه داشته می شوند.

همواره اسرای در بند زندان های رجوی از طرف سران فرقه تروریستی رجوی در معرض شستشوی مغزی قرار دارند. فرقه رجوی مستمر با ایجاد اخبار دروغ و فرافکنی های مشمئز کننده تلاش می کند که واقعیت ها را مخدوش کرده و افکار عمومی را فریب دهد.

برای این کار مستمر در اتاق فکر های خود معادله هایی را ایجاد و افکار عمومی را توسط این معادله ها ترور مغزی کرده و سایرین را نیز با اخبار دروغ از دنیای بیرونی به بیراهه می برند.

احتمالا خانم بانوی اول توسط مشاورین خاص خود که ایشان را رهنمایی می کنند و از اخبار های موجود مطلع می سازند آگاه بودند که با دیدار ایشان از اردوگاه رجوی دست به یک فضاحت سیاسی  می زنند که احتمالا بوی گند این عمل ضد انسانی گریبان ایشان را دیر یا زود خواهد گرفت. البته من قصد ندارم که ایشان در آینده چگونه دچار فشار روحی خواهد شد را برای شما بگویم ، بلکه قصد دارم بدین وسیله خانم بانوی اول را هوشیار کنم زیرا ایشان بانوی اول هستند و نمی توانند به این خاطر که چون بانوی اول هستند دست به هر کاری بزنند و خیلی مسائل جهانی و به ویژه انسانی را نادیده بگیرند.

مطمئن هستم که مشاورین ایشان آنقدر احمق نبودند که ملکه خود را به درون باتلاق هدایت نمایند، مگر اینکه یک دستور خارجی از سمت آمریکا صادر شده باشد که خانم بانوی اول و یا هر کسی دیگر به صورت راندوم از اردوگاه مرگ آشوویتس رجوی دیدار نماید. کما اینکه جناب رئیس جمهور آلبانی نیز چندی پیش راهی اردوگاه مرگ آشوویتس رجوی شده بودند که اعتراضات زیادی به سمت ایشان سرازیر شده بود که هنوز عواقب آن دیدار نابخردانه یقه ایشان را گرفتار کرده است.

قطعا که خانم بانوی اول به این واقف بودند که توسط انتقادات شدید افکار عمومی  در ایام آتی تیرباران خواهند شد.

متاسفانه برخی وقت ها در دنیای سیاست که توسط جهانخواران اداره می شود تاب خیلی از واقعیت ها را ندارند. این گونه افراد نخواهند توانست که با ایجاد گرد و غبارهای مسموم و متهوع آور اصل داستان را به بیراهه ببرند. اصل داستان همان داستان غم انگیز قدیمی است، همان عدم توانایی خانواده های ایرانیان در جهت  دیدار با عزیزانشان در اردوگاه مرگ رجوی موسوم به «اشرف ۳ ».

بی تردید این خانم و حزب سوسیالیست ایشان یک هدفی را دنبال می کردند و آن راضی نگه داشتن اربابانشان در کاخ سفید می باشد. از  طرفی دیگر ما افتضاح برخی احزاب اسپانیایی را فراموش نکردیم ( جناب آلخو ویدال کوادراس و حزب راست افراطی ایشان )، احزابی که برای بدست آوردن چند صد دلار و هزینه های حزب،  دست به هر کار افتضاحی زده بودند تا که در عرصه رقابت از حریفان خود عقب نیفتند. برای احزاب و گروه های اروپایی روشن شده که هر که بخواهد مسائل مالی حزبش را حل کند یکی از این راه حل های موجود رفتن به سمت فرقه رجوی است زیرا آنان نیز به نوعی نیاز به حمایت هایی دارند تا در دنیای تعادل قوا نشان بدهند که از حمایت برخوردار هستند. البته این احزاب با توجه به تجارب موجود و اخبار حاشیه های آن می دانند که امکان بی آبرویی خیلی زیاد است و کافی است که به رسانه ها کشیده شود ، ولی بعضا در بین بد و بدتر انتخاب می کنند.

خانواده های اسیران فرقه رجوی و ایرانیان آزاده ضمن محکوم کردن این گونه دیدارهای مشمئز کننده به خانم بانوی اول گوشزد می کنند که احتمال اینکه در آینده نه چندان دور از مردم ایران معذرت بخواهند دور نیست و باید برای این کار خود توضیحات اقناع کننده ای داشته باشند.

بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24817