• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

پدر چشم انتظار «احسان بیدی» خواستار رسیدگی فوری به وضعیت فرزند خود

  • کد خبر : 24815
  • 11 مارس 2020 - 13:08

محمد تقی بیدی و همسر مرحومش که پس از سال ها تلاش بی وقفه و همکاری با انجمن نجات استان البرز موفق شده بودند موجب فرار فرزندشان از قرارگاه لیبرتی واقع درعراق و درنهایت دیدار با عزیزشان شوند، همچنان پدر پیگیر دیدار مجدد می باشد.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز البرز، البته این بار بدون همسر چون مادر احسان بیدی به دلیل سال ها دوری از تنها پسرش به بیماری مبتلا شده بود فرصت دیدار مجدد با فرزندش را پیدا نکرد و جان به جان آفرین تسلیم و به مادران بدرود یافته پیوست.
از این رو آقای بیدی پدر احسان با همان انرژی و پشتکار همیشگی برای رفاه و آینده فرزند تلاش خود را ادامه داد تا اینکه احسان به عنوان اولین نجات یافته از کمپ لیبرتی موفق به اخذ مجوز پناهندگی در کشور آلبانی شد و در رسانه های دیداری شنیداری و نوشتاری ملی آلبانی به افشاگری علیه سازمان تروریستی فرقه نمای رجوی در راستای نجات دیگر اعضای گرفتار پرداخت و با اینکه فرصت های مناسبی برای خروج از این کشور و عزیمت به دیگر کشورهای اروپایی را داشت اما به راه خود که همان نجات دوستان گرفتار خود است ادامه داد و مریم رجوی را به ستوه آورد.

تا اینکه در یک توطئه سازمان یافته، احسان بیدی بدون هیچگونه جرم و دلیلی توسط نفوذی های سازمان در پلیس فاسد آلبانی در سطح شهر دستگیر یا بهتر است بگوییم ربوده و به یکی از زندان های اهدایی آلبانی به سازمان که در دورافتاده ترین نقطه شهر و در داخل دره ای قرار گرفته انتقال و زندانی می شود .

از آنجایی که احسان بیدی روزانه ارتباط تلفنی با پدر و خواهرش در کرج داشته و این ارتباط ها ناگهانی قطع می شود پدر پس از ارتباط با انجمن و پیگیری های مکرر انجمن، مطلع می شود احسان ربوده شده و پس از آن به زندان «مامیناز» واقع در شهر «دووره» از توابع استان دورس، منتقل گردیده و تحت کنترل شدید امنیتی می باشد. این زندان یا مقر، اهدایی دولت آلبانی به سازمان رجوی است و از جمله مقرهایی می باشد که هیچ نهاد حقوق بشری از وجود چنین زندانی اطلاعی نداشته و سرنوشت احسان بیدی و دیگر اسیران این زندان در سایه ای از ابهام و در دست سازمان تروریستی رجوی بوده است.

محمد تقی بیدی پدر احسان بیدی با تنظیم نامه ای و ارسال آن به مقامات و سازمان های مربوطه همچون نماینده سیاست خارجی اتحادیه اروپا و کمیته حقوق بشر ملل متحد در ژنو خواستار رسیدگی فوری به وضعیت فرزند خود شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24815