• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
فراق برای اولین بار منتشر می کند:

افشاگری از خوشگذرانی های سران خائن و عوامل فرقه رجوی / عیاشی تمام عیار به نام «خزایی» تا عربده کشی به نام «فیلابی»

  • کد خبر : 24792
  • 11 مارس 2020 - 9:53

در حالی که اعضای گرفتار در فرقه رجوی از کمترین حقوق انسانی برخوردار نیستند در مجموعه تصاویری که فراق منتشر می کند، خوشگذرانی های سران خائن فرقه رجوی را مشاهده می کنید.

به گزارش فراق در این تصاویر آشکار می گردد، سران فرقه دجال رجوی در حالی که تشکیل خانواده را برای اعضا ممنوع کرده و آن را در ضدیت با انقلاب ایدئولوژیک مریم رجوی عنوان می کنند با وقاحت تمام در آلبانی و برخی کشور های اروپایی به هر شیوه ای  تشکیل خانواده داده یا به همراه سایر زنان به خوشگذرانی مشغولند.

«محمد اقبال» همراه یک زن در پاریس

«محمد اقبال» سخنگوی غیر رسمی فرقه رجوی است که وظیفه حمله به مخالفان ایدئولوژی مریم رجوی را برعهده دارد. وی چندی پیش به خواهر و همخون خودش صرف اینکه از فرقه رجوی انتقاد کرده بود لقب «حرام لقمه » «ماماچه» و «مزدور» داد. بر اساس اظهارات جدا شده ها، «محمد اقبال» آدم تن پرور و تنبلی است و حتی عباس داوری از سران فرقه هم به او لقب «تن لش» را داده است. در تصویر فوق خوشگذرانی وی به همراه یک زن در پاریس را مشاهده می کنید. تصاویر غیراخلاقی دیگری نیز از وی همراه با این زن موجود است که به دلیل برخی ملاحظات از انتشار آنها معذوریم.

عیاشی تمام عیار به نام «پرویز خزایی»

پرویز خزایی از قلم به مزدهای رجوی است که در مکتب مسعود رجوی پرورش یافته و برای وی در فضای مجازی یقه درانی می کند. بر اساس اظهارات افراد منتشر کننده این تصاویر، وی قلم فرسایی خود را فقط به شرط مهیا شدن اسباب عیش و مستی انجام می دهد.
خزایی همچنین این مسؤولیت را بر عهده دارد تا پس از پیام های منتشر شده منتسب به مسعود رجوی در راستای مدح و ثنای این پیام ها دست به قلم شود.

سوسن قجر عضدانلو، خواهر مریم رجوی و عضو شورای کذایی مقاومت فرقه رجوی در یک رستوران به همراه خانواده خود

لازم به توضیح است مسعود رجوی در یک دستور، تمام کودکان و نوزادان شیرخواره را از آغوش مادران خود در اشرف جدا نمود و به مکان های نامعلوم در اروپا فرستاد.

مسلم اسکندر فیلابی عربده کش رجوی

مسلم اسکندر فیلابی که در فرقه به «فیل آبی» مشهور است یک بی سواد تمام لحاظ می باشد که در اجتماعات اروپایی و آمریکایی وظیفه عربده کشی علیه مقامات ایرانی را بر عهده دارد.

فیلابی در مراسمی که در سال ۲۰۰۵ در هتلی در کانادا برگزار شده بود از نمایندگان دست راستی کانادا التماس می کرد که اسلحه های مجاهدین را به آنان برگردانید تا توازن قوا در عراق بر قرار شود. فیلابی هم اکنون با گرفتن ژست های دموکراسی و با کراوت در راهروهای کنگره برای حمله آمریکا به ایران تلاش می کند. در تصویر زیر نحوه گرفتن دستمزد وی را در کنار یکی از زنان شورای فرقه رجوی به همراه احمد، برادر مسعود رجوی می بینید.

خانواده ابوالقاسم رضایی، فردی که سال هاست اعضا را از داشتن خانواده منع کرده است

ابوالقاسم رضایی، یکی از افراد تصمیم گیر در فرقه بوده و معروف به «حبیب» است. یک عضو فرقه رجوی در این باره به فراق گفت: رضایی، بارها در نشست های مختلف، خانواده را مرز سرخ عنوان می کرد و می گفت، برای یک مبارز بودن باید زن و بچه را طلاق داد. وی افزود: در فرقه رجوی همه چیز برای اعضا مرز سرخ است اما برای سران فرقه هیچ مرزی در تشکیل خانواده، گردش و تفریح وجود ندارد.

دیدار آزادانه «مهرناز ساعتچی» با خانواده خود

«مهرناز ساعتچی» معروف به گلناز، مسؤول ستاد تبلیغات فرقه رجوی است که به صورت آزادانه با پدر و برادر خود بدون هیچ نظارتی دیدار می کند.

در قرارگاه فرقه رجوی اعضا حق این را ندارند حتی مادر یا پدر خود را به یاد بیاورند اما هر کدام از مسوولان فرقه هر گاه بخواهند، بدون هیچ مانعی به خواسته های خود دست پیدا می کنند.

این مجموعه تصاویر صرفا برای افشاگری از تناقض های موجود در سخنان و رفتارهای فرقه رجوی منتشر شده است تا سیمای واقعی این دجال های تاریخ عیان گردد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24792

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!