• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

این بی وطن های فارس زبان

  • کد خبر : 24731
  • 05 مارس 2020 - 10:51

فراق: خدمت مخاطبان عزیز پایگاه خبری-تحلیلی فراق عرض کرده بودم که یکی از مهمترین ترفند های بقای فرقه رجوی در جهان کنونی زیستن در شکاف های موجود در جامعه جهانی و همچنین در خاورمیانه  می باشد.

اکنون با توجه به شرایط پیش آمده در جهان و منطقه خاورمیانه ( اپیدمی ویروس کرونا )  فرقه رجوی دیگر یارا و توان دامن زدن به تضادهای میان آمریکا و ایران و یا کشورهای منطقه با ایران را ندارد. لاجرم گیر داده اند به تلقین آمار و ارقام دروغین ویروس کرونا که مثلا در ایران این میزان از مردم واگیر شده و این قدر کشته شدند. گویا که در کل کشورهای جهان فقط مردم ایران درگیر این ویروس خطرناک هستند و بقیه گل گلاب هستند و هیچ مشکلی شامل حالشان نمی شود.

اتفاقا می خواهم دست روی همین آمار و ارقام دروغین بگذارم تا متوجه بشوید که این فرقه وطن فروش به چه میزان ضد انسانی و ضد مردمی است در حالی که این جنایتکاران رو سیاه همیشه تلاش می کنند وانمود نمایند که برای رضایت خلق خدا و خدای  تبارک تعالی در حال انجام وظیفه هستند.

در این وانفسای ویروس کرونا  که همگان تلاش دارند راهها و شیوه های درست را در مواجه شدن با این عارضه خطرناک که در اغلب کشورهای بزرگ دنیا شیوع پیدا کرده و مردم را به نوعی در هراس برده است پیدا کنند و از طرفی یک تلاش دیگری هم موجود است به نام روحیه دادن به مردم، ولی همانطور که می بینید عناصر واپسگرای فرقه رجوی در کنار سایر عناصر میهن بر باد ده که در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای  مستمر و بلاوقفه در حال پمپاژ دروغ های وحشتناک به جامعه ایران هستند و آمار و ارقام را به طرز عجیب و حیرت آوری بزرگ نمایی می کنند تا بلکه ملت به اخبارهای دروغ این خائنین به این مردم گوش فرا بدهند، تا بلکه در لابلای این اخبار دروغ و بازار گرمی حرف های وطن فروشانه خودشان را هم به خورد عوام الناس بدهند.

دوستان و خوانندگان محترم و گرامی، تلاش های وطن فروشانه و نا امید کننده در این وانفسای کرونا ویروس توسط هر آن کس که در این زمینه تلاش می کند تا بلکه از نمد خود کلاهی بسازد و بر سر بگذارد در زمره خائنین به این آب و خاک هستند.

اگر کسی شعار خدا و خلق خدا را می دهد که باید در این راستا قدم بر دارد، نه اینکه نا امید کردن خلق خدا آن هم در راستای رضایت اربابان بیگانه و استثمارگر.

برای چه کسی این پوشیده است که مردم نیاز به اخبار بد و بدتر ندارند، مردم کور نیستند و به چشم خود خیلی چیزها را می بینند، مردم به اخبار امیدوار کننده نیاز دارند، اخباری که از دردهای آنان بکاهد و بر زخم های آنان التیام بگذارد ولی متاسفانه همانطور که می بینیم  و می شنویم  معاندین این مرز و بوم به صورت بیست و چهار ساعته و بلاینقطع در حال پمپاژ اخبار غیر واقعی و دروغ هستند تا که این حریم را مورد تعرض قرار دهند.

خطاب به مردم شریف ایران عرض می کنم که مطلقا گوش به این نوع اخبار جعلی و گمراه کننده ندهند، نه اینکه گوش ندهند بلکه منظورم این است که بعد از گوش دادن در اندرون خود جمعی بزنند و ببینند که واقعیت قضایا از چه قرار است، تحقیق بکنند. در اخبار این روباه صفتان چنین وانمود می شود که مستمر مردم ایران بخاطر ویروس کرونا در حال مردن هستند و جنازه های ملت روی پیاده روها قابل جمع آوری نیست و تنها کشوری که مبتلا به این ویروس خطرناک شده است فقط کشور ایران و مردم آن است و تنها کشوری که در این رابطه کشته می دهد باز مردم ایران هستند و حاکمان هیچ کاری انجام نمی دهند. این وطن فروشان اخبار جهانی حول این ویروس را چنان سانسور می کنند گویا که فقط در ایران اپیدمی شده است.

نگاه کنید که آمریکائی ها چگونه در حال مخفی کردن آمار و ارقام تلفات این ویروس در کشور خودشان هستند ، آنقدر که مطبوعات به کاخ سفید هشدار می دهند که با این کارها راه به جایی نخواهند برد. واکنش مردم آمریکا و اروپا را ببینید که چگونه به شکل وحشتناکی به فروشگاه ها حمله کرده و ماسک و مواد بهداشتی را به شکل انبوه خریده اند، آنچنان که به بحران و کمبود برخورده اند آن وقت این بی وطن های فارس زبان چنان ایران را زیر ذره بین برده اند که واقعا مشمئر کننده و تهوع آور است.

در حالی که شما اگر اخبار را دنبال کنید خواهید دید که از آمریکا و اروپا گرفته تا آسیا درگیر جنگیدن با این ویروس هستند، تلفات دارند. حالا هر کشوری متناسب با سیاست های خودش در اعلام اخبار تلاش می کند.

طبعا مردم به خاطر نگرانی هایی که احساس می کنند در خرید و مایحتاج روزمره شان رعایت نمی کنند و حریص می شوند که منجر به کمبودهای مقطعی می گردد ولی به زودی حل شده و همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت اما رو سیاهی به زغال می ماند و همگان خواهیم دید که مردم ایران در پایان این داستان سربلند و سرفراز بیرون خواهند آمد.

والله مع الصابرین

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24731