• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

فرقه رجوی همیشه در شکاف های جهان زندگی کرده است / همه باید با ویروس فرقه بجنگیم

  • کد خبر : 24686
  • 02 مارس 2020 - 10:29

فراق: اخباری در هفته قبل منتشر شد که ظاهرا بیانگر دیدار برخی سران فرقه رجوی با برایان هوک که برخی وی را «برایان خوک» هم می نامند، بود.

چند نکته وجود داشت که خواستم آنها را برایتان بولد و برجسته  کنم، اول از اینکه گفته شده مذاکرات مخفی و پنهان بوده است. دوم اینکه این نوع مذاکرات چه معنا و مفهومی دارد و پیامش چیست؟

نکته اول و دوم یک پاسخ مشترک دارد.

به نظرم این یک فریب و ترفند خود فرقه رجوی بود که این خبر را علنی نماید زیرا به شدت نیاز به یک تعادل قوا در صحنه موجود داشت، به دلیل اینکه اغلب کسانی که منافعشان از این فرقه تامین می شد سرخورده شده  و می گفتند که دیگر از این ها آبی گرم نمی شود و باید رفت دنبال یک آلترناتیو دیگر و یا حتی رفت سراغ سران جمهوری اسلامی ایران و حرف ها را در قالب انتقاد بیان کرد تا اینکه بخواهند با زور سلاح و خشونت  مسئله ای حل کنند.

بنابراین فرقه نیاز دارد تا یک قدرت نمایی نشان بدهد، زیرا فکر می کرد که وقتی این اخبار بیرونی شود روی اذهان تاثیر مثبت می گذارد و در دنیای تعادل قوا کماکان از فرقه رجوی حمایت می کنند و در تجمعاتشان شرکت می کنند.

قطعا می دانید که فرقه رجوی همیشه در شکاف های موجود و اختلافات بین کشورهای منطقه و جهان زندگی کرده است، این را من نمی گویم حرفی است که خود سران فرقه بویژه رجوی  در نشست های درونی سازمان می گویند ، یعنی اینکه در شکاف بین تضادهای ایران با آمریکا و یا اروپا و سایر کشورها این فرقه پیش رفته و جا خوش می کند.

در کشورهایی مثل آمریکا و یا اتحادیه اروپا هم از این فرصت استفاده  میکنند و یک فضایی باز می کنند تا بزعم خودشان به جمهوری اسلامی فشار سیاسی بیاورند.

اما اگر مقداری به تحولات آشنایی داشته باشیم و اخبار را دنبال کنیم خواهیم دید که این مدل کارکرد دیگر پاسخگوی نیازهای فرقه در دنیای امروزی نیست و آنها به شدت نیاز به تعادل قوا دارند تا به دیگران وانمود کنند که وجود و حضورشان برای برخی حائز اهمیت باشد  مثل آمریکا که مثلا قدرت نظامی و سیاسی دنیای کنونی است، یعنی که باید شکاف های عمیق تری را پیدا کنند تا بتوانند جای پایی داشته باشند.

غریزتا این نوع اخبار از جنس تعادل قوا در ضمیر ناخودآگاه افراد نا آگاه جامعه رسوخ کرده و جا باز می کند، افراد عامی و غیر سیاسی  و به دور از تحولات با شنیدن این نوع اخبار فکر می کنند که گویا خبری هست و یک گروهی پیدا شده و در حال مذاکره با سران کاخ سفید است و همین امروز فردا است که جمهوری اسلامی را سرنگون کرده و آنها در راس امور قرار بگیرند! در حالی که وقتی برای این افراد عامه روشنگری می کنیم ناگهان در چهره آنان شکوفا شدن را به وضوح می شود دید که گویا همه چیز برایشان روشن شده است و هیچ خبری نیست و جای نگرانی نیست، فقط دود و دم بوده است و لاغیر. بنابر این از خوانندگان عزیز خواستارم که در این گونه موارد مطلقا اوضاع را به حال خود رها نکنند و برای اطرافیان خود روشنگری نمایند.

در طی این سالیان که نزدیک به چهار دهه از آن می گذرد سران آمریکا با سران فرقه رجوی مذاکره کرده اند تا که جمهوری اسلامی را به نوعی زیر فشار بگذارند و اهداف پلید سیاسی و ضد مردمی خودشان را پیش ببرند، ولی اکنون روزگار عوض شده است و در دنیای ارتباطات بیشتر و بهتر می شود عموم مردم را از مسائل آشنا و آگاه نمود و از این گونه فریب های سیاسی مطلع نمود.

لذا یک وظیفه عمومی بر عهده هر فرد وطن پرستی می باشد تا به سایر هموطنان خودشان یاری برسانند و آگاهی ببخشد.

از دود ودم هایی که فرقه رجوی برخی اوقات به پا میکند اصلا نهراسید.

هویت این فرقه برای کمتر کسی پنهان است به ویژه در امر خانواده هایی که خواهان دیدار با فرزندانشان هستند و ممنوعیت های ضد بشری که این فرقه نابکار ایجاد می کند و مانع از دیدار پدران پیر و مادران حسرت بدل می شود.

دیدارهای برایان هوک و سران تروریست رجوی هیچگاه دردی از دردهای بی درمان فرقه منحوس رجوی را حل نخواهد کرد و آنها را از باتلاق های موجود بر سر راهشان نجات نخواهد داد.

به راستی برای جامعه ایران چه ویروسی بدتر از ویروس فرقه رجوی که تا کنون باعث گرفته شدن جان هزاران نفر شده است و هنوز هم به این مسیر مرگبار ادامه می دهند. کرونای واقعی مردم ایران را بهتر بشناسیم. ویروس کرونا بعد از چند صباحی خواهد رفت و مضمحل خواهد شد ولی آنچه باقی خواهد ماند ویروس فرقه رجوی است که باید با آن به شدت و حدت هر چه تمام جنگید و آنها را هر روز از خانه ها و بویژه افکارمان ویروس زدایی نمائیم.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24686