• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بررسی میزان اعتقاد رجوی به دمکراسی و انتخابات

  • کد خبر : 24669
  • 27 فوریه 2020 - 11:03

با اتمام انتخابات مجلس و اعلام نتایج و درصد مشارکت مردم، مسعود رجوی که از سال ۸۲ مفقود الاثر و از انظار عموم ناپدید شده بار دیگر از قبر مجازی خود خارج و پیام شماره ۲۰ را منتشر کرد.

رجوی همانند همیشه خودش را برنده واقعی این انتخابات دانست و اعلام کرد که پیام تحریم انتخابات از طرف مردم ایران پاسخ آنها به قهر و سرنگونی و ارتش آزادی بخش ملی وکانون های شورشی است!

من در این مقاله قصد ورود به مسله انتخابات و میزان مشارکت و استقبال و یا عدم استقبال از روند انتخابات را ندارم چرا که سخنگوی دولت نیستم و از طرف دیگر خود مسؤرلین وزارت کشور با بیان اینکه چیزی در حد بیش از ۴۲ درصد در انتخابات شرکت کرده اند به بیان واضح به میزان مشارکت کمتر مردم نسبت به انتخابات قبلی در سال ۹۴ اشاره داشته اند.

به عنوان یک عضو جداشده که طی بیش از ۲۵ سال در تمامی مراحل تصمیم گیری های مجاهدین و تغییر و تحولات آن بوده ام اجازه می خوام که با تاملی به این پیام چند سوال اساسی از شخص رجوی در خصوص موضوع انتخاب و انتخابات داشته باشم  تا مشخص شود خود رجوی که این قدر به اصل انتخابات و نتایج آن در ایران ایراد می گیرد و در تمامی سرفصل های انتخاباتی نتایج را مهندسی شده و توام با تقلب بالا و تحریم گسترده تحلیل و اعلام می کند، خود و سازمانش تا چه حد به اصل موضوع انتخابات اعتقاد دارند و اصولا طی این سالیان انتخاباتی در سازمانش انجام داده است؟

۱- آیا خودش که بیش از ۳۰ سال رهبر خود انتصابی مجاهدین است آیا انتخاب شده اعضا ست ؟ و طی این سالیان در این خصوص انتخاباتی صورت داده

۲- آیا دفتر سیاسی سازمان که بالاترین ارگان تصمیم گیری تا قبل از سال ۶۴ بود با آرای اعضا منحل و هیأت اجرایی که دیگر هیچ نقشی درتصمیم گیری ها نداشت جایگزین آن شد؟

۳- آیا علی زرکش جانشین عالی سیاسی و نظامی سازمان بعد از موسی خیابانی با رای اعضا برکنار و حکم اعدامش صادر گردید؟

۴- مریم رجوی با آرای مستقیم اعضا ابتدا به عنوان هم ردیف و بعد مسول اول انتخاب شد ؟   آیا همچنان با رای اعضا در موضع رئیس جمهور مادام العمر سازمان است؟

۵- آیا فرماندهان سیاسی و نظامی و شورای رهبری با رای گیری و انتخابات آزاد تعین می شوند؟

۶- آیا در تمامی این سالیان یک انتخابات در سازمانش  انجام داده حتی با فرض پذیرش مهندسی آرا و تقلب؟

۷- اصلا درسازمانش کاندیدایی به جز خودش و مریم که او هم کاندیدای انتصابی خودش بود توانستند ثبت نام و اعلام حضور کنند؟

۸- آیا تحریم انتخابات به هر میزانی که او اعلام کرده پاسخ مثبت به تو و اعمال خشونت وترور وارتش به گل نشسته است که تولید و دست ساز و در خدمت منافع صدام جنایتکار درجنگ ضدمردمی بود؟

۹- آیا منظور از ارتش آزادیبخش همان ارتش سالمندانت است که روزانه یک نفرش به دلیل بیماری های مزمن افقی به قبرستان تهاجم می کنند؟

انسان باید شعاری بدهد و ادعایی داشته باشد که خودش در عمل حتی به درصدی به آن اعتقاد داشته باشد. مردم ایران بیش از ۴۰سال است که شما را آزموده اند. شما در آزمون مردم ایران بارها رفوزه شده اید. جنایات شما در دهه ۶۰ به بعد، موج ترورها ، انفجارها و بعد خیانت در همدستی با صدام تجاوز گر برعلیه کشور و مردم خود از حافظه مردم ایران پاک نشده است و بی دلیل نیست که مردم حتی در اوج اعتراضات و مطالباتشان حاضر نیستند در کنارشما قرار گیرند و پروسه متعفن شما به شدت آنها را آزار می دهد.

پس صرف نظر از مسئله انتخابات و نتایج و میزان مشارکت مردم در آن باید به آنهایی که هر چند یکبار پیام هایی را منتسب به مسعود رجوی باز نشر می کنند گفت شما یک انتخابات با هر درصد از تقلب در مقراشرف سه برگزار کنید اگر جز خودتان کسی دیگر در آن مقر ماند آن وقت ما به صداقت شما در اعتقاد به دمکراسی و انتخابات ایمان خواهیم آورد.

یادداشت از: علی اکرامی

انتهای پیام /  انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24669

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی