• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

کینه توزی های همیشگی منافقین نسبت به انتخابات ایران

  • کد خبر : 24668
  • 27 فوریه 2020 - 11:03

 امروزه به یمن رسانه های جمعی و گسترش کانال های خبری متنوع، مردم دنیا در کمترین زمان  از اکثر اخبار وقایع و اتفاقات مختلف مطلع می شوند.

مردم به طور طبیعی دیر یا زود از شیطنت های خبری، دروغ و اهداف منفعت طلبانه معاندین و دشمنان مطلع می شوند.

در روزهای اخیر شاهد بودیم علیرغم هجمه گسترده دشمنان همیشگی مردم ایران  به همراه  فرقه رجوی و  سلطنت طلبان،  برای وادار نمودن مردم به تحریم  انتخابات و تاثیر گذاری منفی  به هر طریقی بر روی  تصمیم و مشارکت  مردم در سرنوشت خویش، خوشبختانه موفق به این امر نشدند.

دشمنان پس از ناکامی در مایوس و مطرود نمودن مردم در سهیم شدن در سرنوشت خویش، متاسفانه باز هم دست از تزویر و  فریب برنداشتند و به دروغ های عجیب و غریبی متوسل شدند.

 در حالی که  شرکت مردم ایران در  انتخابات با حضور بسیاری از خبرنگاران بین المللی انجام شد  و علاوه بر این به دلیل رقابت انتخاباتی، ناظران جناح های مختلف در تمامی حوزه های انتخابیه  حضور  داشتند قطع به یقین آمار شرکت کنندگان، نتایج انتخابات ودرصد اعلام شده عاری از خطا و آمار سازی است.

به طور کلی خوشبختانه در شرایط و جامعه ای به سر می بریم که پیشرفت تکنولوژی و آگاهی، ورود مردم به بسیاری از مسائل را سهل و آسان نموده است و به همین دلیل مردم ایران آگاهانه مختار بودند که برای تعیین سرنوشت وطن  وکشور خود در انتخابات شرکت کنند و به راهنمایی های احمقانه و معاندانه  دشمنان بی توجه باشند.

در نقطه مقابله به دلیل تشکیلات بسته  و محرومیت اعضای منافقین از دسترسی به کانال های خبری آزاد و به دلیل دلیل عقب ماندگی تکنیکی و  تاکتیکی و هجوسازی  رهبران فرقه منحوس، یک سری دروغ سازی و تزویر خبری تنها جهت امید دادن و فریب اعضای درمانده در هر دوره ای ایجاد و به خورد اعضای اسیر داده می شود. 

اینکه آمار شرکت کنندگان در انتخابات غلیرغم به تایید رسیدن دو جناح رقیب در انتخابات و همچنین وزارت کشور که حدود ۴۵ درصد اعلام شده به یکبار از طرف منافقین حدود ده درصد اعلام می شود. جز شانتاژ خبری و کینه توزی های همیشگی و بهره  بردن تبلیغاتی چه چیزی را می تواند اثبات نماید.

تا جایی که مجبور شوند با بیرون کشیدن فیک رجوی از گور، دل خوش دارند که بله ملت ایران در انتخابات شرکت نکرده اند و چنین  و چنان شده است. متاسفانه نه پیشرفت های تکنولوژی جهانی و نه حقوق بشر باعث به خود آمدن فرقه های بسته  با رهبران خود شیفته  نخواهد شد و با عزم عمومی، افشای همه جانبه و برخوردهای قاطعانه می بایست شر این گونه فرقه های نحس را از سر مردم و جوانان کوتاه نمود تا بازهم در آینده شاهد قربانی شدن نوجوانان و جوانان و فریب دادن مردم نباشیم.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24668