• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

رجوی باید پاسخ تمامی خیانت ها و جنایت های خود را بدهد

  • کد خبر : 24664
  • 27 فوریه 2020 - 11:03

فراق: بعد از انتخابات دوم اسفند و اعلام نتایج مشارکت مردم شریف ایران، فرقه نگون بخت دوباره جسد رجوی را از گور بیرون کشید و پیامی منتسب به وی منتشر نمود.

بدون پرداختن به اراجیف نامبرده باید گفت: بدبخت مفلوک روانی، اگر زنده ای و جرئتی داری  از سوراخ موش بیرون بیا، پارس خوابیده از درون  لانه را چه فایده؟

شرم بر تو و اطرافیان نادانت. باید گفت بدبخت شیادی تو به پایان رسیده است. و دیر  زمانی است که مردم ایران برخلاف تو و اربابان شریرت با عقلانیت و حس وطن پرستی سر جنگی با سپاهی و نظامی کشور  ندارند و  قدردان پاسداران و حافظان مرزهای کشور خویشند. مردم ایران فهیم تر و عاقلتر از آنند که پس از گذشت چهل سال فریب یاوه های، جاسوسان فراری و دست آموزان را بخورند.

از نالایقی چون تو انتظاری بیش نیست که هیچگاه دست از وطن فروشی، کینه کشی و جنگ افروزی بر نمی داری و به زیر قبای اجانب رفتن دل خوش می داری.

معلوم نیست با کدام نیرو و خدم و حشم الدرم بلدرم می کنی، با لشکر پوشکی سالخورده که نیاز مبرم روزانه آنها، پوشک و عینک و سمعک است و یا افراد جدید اجیر شده در اروپا که آشنایی با ایران ندارند و بزرگ شده خارجه هستند. و یا با خیل رشوه خواران اسبق و سابق اروپا نشین که اگر جیره و مواجب شان ذره ای  کم شود همان سخنرانی های پنج دقیقه  و ۱۰ دقیقه ای را هم انجام نمی دهند.

روزگار به ما بیشتر اثبات نمود، این خالی بندی ها دوامی چند نخواهد داشت و به چه علت و در راستای خواسته های چه اربابانی اجرا می شود. حال که رجوی فیک از گور برخاسته، به لطف خدا مشاعرش را از دست داده و دیوانه شده ویا برای فرار رو به جلو و عدم پاسخگویی به تمامی خیانت های چند دهه  به دروغ هایی متوسل می شود که ذهن افراد را به بیراهه ببرد.

باید خطاب به وی گفت: آقای نامبارک خیانتکار کشتن، بردن و سوختن  پیشکش تو. قبل از هر چیز تو یکی بایستی پاسخ تمامی خیانت ها و جنایت هایی که در حق اعضای به گروگان گرفته شده و خانواده های دردمند  نمودی را پاسخ دهی. پاسخ تمامی جفاها، نامردی ها، خیانت ها و جاسوسی هایت را پس بدهی. هر یاوه ای سردهی و دروغی ببافی، ما هستیم و در برابر خیانت و نامردی و جنایات تو علیه مردم و تاریخ ایران  به خصوص اعضای  دزدیده شده، کوتاه نخواهیم آمد و یکی یکی اعمال پست تو را برملا خواهیم کرد.

بارها گفته ایم و خواهیم گفت سرکرده ای که ۱۷ سال از ترس جانش خود را در گور مخفی نموده نه ارزشی دارد و نه ذره ای شرف و جز بهره بردن برای مزدوری و اظهار خادمی به اجانب  ترهاتی منتسب به وی پخش  می نمایند.  همان بهتر که نام و نشانی از وی نباشد و بیش از این خود را مضحکه خاص و عام ننمایند.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24664