• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

فعالیت کانون شورشی رجوی از کنار یک دستشویی بین راهی

  • کد خبر : 24581
  • 19 فوریه 2020 - 9:04

چند روز پیش به مطلبی برخورد کردم درخصوص فعالیت کانون های شورشی فرقه مجاهدین در استان کرمانشاه. در ادامه تبلیغ عملیات آمده بود دیگر کار تمام است و چشم انداز سرنگونی حتمی است. این عملیات های کانون شورشی نوید سرنگونی را می دهد .
بنده از کسانی بودم که در گذشته سالیان زیادی در تشکیلات فرقه ای مجاهدین بودم و به شگردهای غلو و بزرگنمایی کارهای مجاهدین اشراف داشتم .بعد از دیدن نمود این عملیات و یک پارچه نوشته پاره شده با شعاری دیکته شده کنجکاو شدم که محل این عملیات منحصر به فرد کجا بوده ؟
ازمحوطه اطراف بنر پارچه ای مشخص بود که منطقه ای کوهستانی، جنگلی و سنگلاخی می باشد و ظاهرا جایی پرت و خارج از شهر.
با توجه به شناخت بنده از تمامی طبیعت استان و شاخصی که درکنار پارچه نوشته شده بود که یک گردنه و شیب تندی بود و تابلو و پیچ جاده و سایر علائم را که کنارهم گذاشتم مختصات تقریبی محل وقوع این عملیات کانون های شورشی را پیدا کردم و از سرکنجکاوی به محل مربوطه رفتم .
در حقیقت آن محل در حاشیه جاده کوهستانی و صرفا محلی بود که سرنشینان خودروهای عبوری فقط جهت دستشویی و رفع موارد ضروری آنجا پیاده می شوند و جای پرت و خلوتی است .
به نظر رسید کانون شورشی مورد نظر عملیات متهورانه خود را حین دفع و تخلیه موارد ضروری خود انجام داده و به همین دلیل هم بوده که طبق بلف سازمان پر افتخار سالم به پایگاه خود بازگشته است .
تا اینجا متهورانه بودن عملیات و سالم بازگشتن تیم کانون شورشی را فهم کردیم اما فی الواقع چشم انداز سرنگونی در این زمینه درک نشد و نیاز به کار توضیحی خواهر مسئول ستاد کانون خرگوشی لازم و ضروری است. سیستم رادیویی در بیش از دو دهه به طور مستمر و بلاوقفه پیام هایی را با کدها و شماره های چند رقمی خطاب به هواداران و اعضای فاقد ارتباط صادر و ازشبکه رادیویی عراق به داخل ایران پخش می کرد و به گونه ای کدها و رمزها را کنار هم قرار می داد و قرائت می کرد که خیلی از مردم عادی که اطلاعاتی نداشتند فکر می کردند همه اش واقعی است .
البته رجوی طوری برنامه ریزی می کرد که چند شماره و رمز همیشه ثابت باشد و بقیه شماره ها و رمزها که گویا به نام یک عضو و یا تیم مشخص هستند به آن حواله داده شود. مابقی رمز وکدها قلابی و غیرثابت بودند و همین طوری دیمی نوشته می شد .
در واقع در ستادی به نام داخله، احمد واقف این کد و رمزها را درست می کردند و به طور ثابت پخش می شد. درحقیقت ستاد داخله که متصدی این کارپوشالی بود خود می دانست حتی یک مورد از آنها پاسخ و مخاطبی ندارد.
اکنون هم رجوی به خاطر عوام فریبی و مصرف داخلی خود فرقه کانون شورشی و این گونه چرندیات را بلف می زند.

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز کرمانشاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24581