• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

«منافق» درست ترین لقبی که رجوی گرفته است

  • کد خبر : 24557
  • 17 فوریه 2020 - 10:56

بی گمان یکی از درست ترین القابی که رجوی گرفته لقب «منافق» است. چرا که هیچ اقدام و حرف او را نمی توان در دو مقطع همانند هم یافت که مثال های آن بی شمار است.

از امپریالیسم خواندن آمریکا تا شعارهای مرگ بر امپریالیسم و بعد جاسوسی کردن برای آمریکا، از ادعای جنگیدن در کنار فلسطینیان بر علیه اسرائیل تا همسو شدن با جنایتکار ترین جناح های اسرائیل و نتانیاهو، از ادعای جنگیدن با دولت متجاوز صدام تا مزدوری برای او به عنوان ارتش خصوصی، از متهم کردن مقامات ایرانی به اینکه در خط آمریکا حرکت می کنند تا درخواست از آمریکا برای تحریم مقامات و مردم ایران و….

و این داستان هر روز بیشتر می شود. در آخرین نمونه رجوی ها در حضیض ذلت، در حالی که هزاران کیلومتر دور از میهن به جاسوسی برای دار و دسته ترامپ و مزدوری برای نتانیاهو و سعودی مشغول هستند، برای خدشه دار کردن چهره انقلابیون اصیل، به روش همیشگی خود یعنی ترور شخصیت پرداخته و علیه استاد مطهری مطلب نوشتند و با وقاحت ایشان را متهم به حمایت از رژیم پهلوی نمودند.
اما برای نشان دادن دورویی و ریاکاری آنها بخشی از اطلاعیه ای که رجوی به اسم سازمان درباره ترور شهید مطهری صادر نمود را در زیر ملاحظه می کنید. در این اطلاعیه شهادت استاد مطهری «ضایعه» و ترور ایشان را «در خدمت ارتجاع و تقویت امپریالیسم آمریکا» خواندند.

حال اینکه چگونه یک نفر هم می تواند در خدمت شاه و امپریالیسم باشد و هم به شهادت رساندنش «در خدمت ارتجاع و تقویت امپریالسم آمریکا» فقط از ذات پلید رجوی ها تراوش می کند.

یادداشت از: صالحی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24557