• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
«خرمالی» برادر یکی از اسیران فرقه رجوی

نهادهای حقوق بشری به زندان رجوی سر بزنند تا واقعیتها را ببینند

  • کد خبر : 24424
  • 10 فوریه 2020 - 9:04

دروغ گویی یکی از روش های معمول در فرقه رجوی می باشد که از همان اوایل به دست گرفتن مسئولیت سازمان توسط مسعود رجوی با تزویر شروع شد به طوری که در مدت چهار دهه توانسته اند تعداد بی شماری از افراد جامعه را با حیله های خود و با ترفندهای گوناگون گرفتار نمایند و آنها را از زندگی آزاد و مستقلی که داشتند منع نموده و در ورطه سقوط انسانی قرار داده تا جهل و نادانی گریبانگیر آنها شود و از دنیای در حال پیشرفت عقب بمانند .
برای دیدار با خانواده بهرام خرمالی پیش برادر وی رفتم و با او در مورد گذشته بهرام که در سازمان به دکتر معروف می باشد همصحبت شدم. وی می گوید بهرام برای تحصیلات عالی رفته بود خارج از کشور ولی نمی دانیم چطوری از سازمان ضد انسانی مجاهدین سر در آورد و اصلا او اهل این حرف ها نبود و همیشه سرش تو کتاب و درس بود .
به برادر بهرام عکسی از وی نشان دادم که او وقتی برادر خود را دید خیلی شوکه شد و بعد از آنکه با دقت عکس را نگاه می کرد گفت که یعنی این خود بهرام هست؟ چرا بهرام اینقدر شکسته شده و کلا چهره اش به هم ریخته؟

به او در مورد اسارت های ذهنی سران سازمان که به سر اعضاء خود می آورند توضیح دادم و اینکه چه جوری تنها سرکرده و تنی چند از سران سازمان اجازه دارند با دنیای بیرون در ارتباط باشند که خود این بزرگترین ضربه را به فرد وارد می آورد و او را در حالت جهالت نگه می دارد که تمام هدف سران سازمان نیز این مورد می باشد که فرد با دنیای بیرون و به خصوص خانواده اش در ارتباط نباشد تا بتواند آنچه را که تنها برای منافع سرکرده فرقه می باشد را ساری و جاری نماید .
وی ادامه داد که در بدترین زندان های دنیا که آدم های خطرناک در آنجا نگهداری می شوند نیز چنین برخوردی با آنها نمی شود و می توانند از برخی امکانات که آنها را از پیشرفتهای بیرون مطلع می نماید استفاده کنند ولی مثل اینکه سران سازمان مجاهدین خلق دست همه این زندانها و مسئولین آن را از پشت بسته اند و واقعا در دنیای مخوفی زندگی می کنند .
او در ادامه اظهار داشت که چرا نهادهای به اصطلاح حقوق بشری که این همه در دنیا نیز ادعا دارند به این زندان سر نمی زنند تا واقعیتها را ببینند و یا اینکه آنها چشمانشان را بر روی اعمال ضد انسانی مجاهدین بسته اند و نمی خواهند در رابطه با این کار انسانی قدمی بر دارند ؟
آقای خرمالی درخواست کرد که عکس برادرش را برای او بفرستم که همین کار را انجام دادم و او گفت حداقل برای خانواده که در طول این چند سال نتوانستند صدای او را بشنوند و یا او را ببینند عکسی از او را نشان بدهم تا حداقل مرحمی بر زخم های آنها باشد که سران مفلوک رجوی این دیدارها و یا تماسها را از ما خانواده ها دریغ کرده اند .
خانواده بهرام خرمالی متاسفانه اولین و یا آخرین خانواده ای نیست که قربانی حیله ها و نیرنگهای سران سازمان ضد انسانی مجاهدین شده و تعداد خانواده هایی که از این فرقه منحوس آسیب دیده اند زیاد هستند و متاسفانه تاکنون هیچ ارگان بین المللی بر خود زحمت نداده که کنکاشی در مورد گذشته و حال فرقه رجوی انجام دهد و در مورد فشارهای روحی و روانی سران سازمان ضد انسانی مجاهدین به عناصر خود مطلبی تهیه نماید که البته تماما این برنامه ریزی ها بنا به درخواست امپریالیسم می باشد تا بتواند از نیروهای فرتوت سازمان سوءاستفاده نماید و خوشبختانه مردم کشورمان به درستی از ماهیت کثیف فرقه رجوی آگاهی کافی دارند تا بتوانند دیگر بار گرفتار حیله های آنها نشوند.

تهیه و تنظیم از: انجمن نجات مرکز گلستان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24424

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی