• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
پیام ویدئویی «اکبر خبّاره» به دنبال اظهارات فرقه رجوی درباره آذربایجان:

اینجا خاک ستارخان است اما این موضوع ربطی به فرقه رجوی ندارد

  • کد خبر : 24423
  • 10 فوریه 2020 - 9:04

یکی از اعضای انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی گفت: سازمان مجاهدین میان مردم، علی الخصوص در شهر تبریز هیچگونه جایگاهی ندارد، اینجا خاک ستارخان است، ما هم از نسل ستارخان هستیم اما این موضوع ربطی به فرقه رجوی ندارد.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی، «اکبر خبّاره» در یک پیام ویدئویی اظهار داشت: اخیرا من یک موضوعی را شنیدم که سازمان مجاهدین، انگشت گذاشته روی احساسات و عواطف آذری ها در تبریز ولی واقعیت این است که سازمان مجاهدین علی الخصوص در شهر تبریز هیچ گونه جایگاهی ندارد.

وی افزود: سالیان سال به سران مجاهدین اثبات شده که جایگاهی در بین مردم ندارند و هویت سازمان طی سالیان برای همه روشن شده است .

«خبّاره» با اشاره به اینکه  اخیرا فرقه رجوی در نفس آخرش به خس و خاشاک به معنای دقیق کلمه آویخته است تا از عواطف تورک ها، سوءاستفاده کند گفت: بله اینجا خاک ستارخان است، ما هم از نسل ستارخان هستیم اما این موضوع ربطی به سازمان مجاهدین ندارد.

«اکبر خبّاره» در پایان تصریح کرد: خوشبختانه شنیدیم که وزیر خارجه آمریکا یک پیامی نوشته و دستور داده که دیپلمات های آمریکائی و روزنامه نگارها با فرقه رجوی هیچ گونه ارتباطی نداشته باشند، آمریکا هم به این اشراف رسیده است که از مجاهدین هیچ خیری به آنها نخواهد رسید، فرقه رجوی فقط، شر و مصیبت و ترور به همه می رساند.
پیام ویدئویی «اکبر خبّاره» را می توانید در زیر مشاهده کنید:

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24423

نوشته های مشابه

25آوریل
اظهارات عضو عالی‌رتبه ساواک در مورد همکاری مسعود رجوی با ساواک
سند مهم منتشرشده در یازدهمین جلسۀ دادگاه سرکردگان فرقه رجوی

اظهارات عضو عالی‌رتبه ساواک در مورد همکاری مسعود رجوی با ساواک

21آوریل
عوامل رجوی در دهه ۶۰ چه کسانی را ترور می‌کردند؟!
مروری بر جنایات داعشی‌های دهه ۶۰

عوامل رجوی در دهه ۶۰ چه کسانی را ترور می‌کردند؟!