• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

کمین فرقه روباه صفت رجوی در فضای مجازی

  • کد خبر : 24411
  • 09 فوریه 2020 - 8:26

مدتی است که مزدوران فرقه رجوی در داخل کشور تحت لوای کانون شورشی تحرکاتی علیه نظام و ملت ایران دارند  و سطح تحرکات آنان در حد شعار نویسی که به بازی کودکانه بیشتر شباهت دارد خلاصه می شود و می خواهند به اصطلاح درخت تنومند انقلاب اسلامی که با خون شهدا آبیاری شده و ریشه دوانده است مقابله کنند.

فرقه پلید رجوی این افراد از طریق شبکه ای اجتماعی اغفال نموده و از سادگی این قبیل اشخاص سوء استفاده کرده و قول وعده های واهی را به آنان داده بدون آنکه از عملکرد و تاریخچه فرقه تروریستی منافقین آشنایی داشته باشند.

فعالیت این قبیل افراد که از تعداد انگشتان دست نیز کمتر هستند  و به صفوف اعتراضات صنفی و مشکلات اقتصادی ورود پیدا می کنند و با ایجاد اغتشاش و خسارت وارد کردن به اموال عمومی جریان را سیاسی کرده و آن را  به نفع فرقه تمام کرده و بازخورد این جریان را به فرقه گزارش می کنند.

از آنجا که این افراد جرأت آن را ندارد که خود را مردم معرفی کنند، گاها برای خود اظهاری و خودی نشان دادن به کوه و بیابان پناه برده  و با حرکتی مضحکانه و پشت به دوربین  با تهیه کلیپ چند ثانیه ای، شعار حاضر  حاضر و حاضر سر می دهند و تحت عنوان کانون شورشی اعلام موجودیت می کنند.

اکنون که منافقین توان تحرک نظامی علیه نظام و امت اسلامی را از دست داده است لیکن با سازماندهی آنان توسط سازمان های جاسوسی آمریکایی، صهیونیستی و سعودی، با ایجاد یگان سایبری در پایگاه متروکه مانز به فکر جذب نیرو و اغفال جوانان ماست و ابتدا خود را در نقاب دوست صمیمی معرفی کرده و از احساسات عاطفی آنان سوء استفاده کرده پس از مدتی  زمینه همکاری با سازمان و انعکاس اخبار و اطلاعات و جاسوسی را در شخص فراهم می کنند.

پس باید مراقب بود که منافقین همیشه در کمین هستند و اهداف منافقین از ابتدای تاسیس تا به اکنون ضربه زدن به نظام به طرق مختلف، کسب اطلاعات در فضای مجازی و جذب افراد و قول وعده های دروغین را به جوانان بوده است.

فرقه رجوی از برنامه های ابلاغی از سوی ایادی خودش در سرای سالمندان مانز تحت عنوان پایگاه جاسوسی تبعیت کرده و در قبال جاسوسی مزد دریافت می کنند و در صدد هستند که در شرایط کنونی اعتراض مردم به معیشت و اقتصاد را سیاسی جلوه دهند و به تعبیری از آب گل آلود ماهی بگیرند.

پس ما باید مواظب باشیم که جوانان ما گول این  گونه فریب کاری را نخورند زیرا سران فرقه منافقین با لباس دوست (روباه صفت) در فضای مجازی و اجتماعی در کمین است و دست از شرارت و دشمنی علیه ایران عزیز بر نمی دارد.

به کوری چشم دشمنان امسال ملت غیور و همیشه در صحنه پرشورتر از سالیان گذشته در جشن انقلاب و حماسه ۲۲ بهمن حضور خواهیم داشت.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال متفاوت از سال های گذشته است زیرا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف به چهلم شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است و باید پر شور تر از گذشته در این حماسه ملی و انقلابی حضور داشته باشیم تا توطئه  دشمنان انقلاب خارجی و ایرانی نماهای  خارج نشین را در نطفه خنثی کنیم.

یادداشت از: ن. محمدی – کردستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24411