• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

بلایی که فرقه رجوی بر سر «ابوالفضل قنادی» آورد

  • کد خبر : 24272
  • 28 ژانویه 2020 - 9:55

«ابوالفضل قنادی» بعد از نزدیک ۴۰ سال اسارت در زنجیر دروغ و فریب فرقه رجوی روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه در آلبانی با زندگی سراسر رنج و درد و مصیبت وداع کرد.

فرقه ضدبشری مجاهدین و رهبر فعلی آن، مریم عضدانلو همانند موارد گذشته با تعریف و تمجید از به اصطلاح  مبارزه و علاقه او به رجوی  سعی کرد که از جسد وی هم بهره برداری تبلیغاتی نماید.کسانی که طی سالیان ابوالفضل را در یکان های ترابری در قرارگاه اشرف دیده و می شناختند همگی اذعان دارند که وی همیشه زیر فشارهای روحی وروانی وجسمی تشکیلات رجوی بود.

وی که یک پایش را سالیان قبل و ضمن یک تصادف از دست داده بود تحت شدیدترین بیگاری ها قرار می گرفت. وی بارها با توجه به مشکلات جسمی وقتی درکارهای سخت به کارگرفته می شد اعتراض می کرد ولی هر بار از طرف مسولین فرقه به تمارض و سو استفاده از مشکل جسمی اش متهم می شد. وی حتی با وجود قطع بودن یکی از پایش و داشتن مشکل تردد توسط فرماندهان سنگدل رجوی در عملیات های نظامی از جمله عملیات موسوم به چلچراغ به صحنه نظامی فرستاده شد.

تمام اعضای قدیمی تر که به نوعی با ابوالفضل آشنایی داشته و او را از نزدیک می شناسند گواهی می دهند که او هیچگاه نیروی ایدئولوژیکی رجوی نبود. درسال ۱۳۸۴ از تشکیلات رجوی درخواست جدایی داد و به کمپ آمریکایی ها موسوم به تیف که محل نگهداری اعضای جداشده از فرقه مجاهدین خلق بود آمد ولی بعد از مدتی در جریان یک ملاقات با یکی از مسولین فرقه از طرف مریم رجوی به او پیام داده شد که اگر به تشکیلات اشرف  برگردد وی را مستقیم به کشور کانادا خواهند فرستاد.

اعضایی که بهنگام بازگشت مجدد ابوالفضل قنادی در پادگان اشرف بودند و بعد جداشدند می گویند که بعد از بازگشت ابوالفضل به پادگان اشرف مسئولین علی رغم اینکه به او وعده اعزام به کشور کانادا داده بودند اما وی را دریک محل قرنطینه کرده و روزانه دادگاه های تفتیش عقاید موسوم به عملیات جاری برایش برگزار و تحت شدیدترین برخوردها و توهین ها قرار می گرفت. جالب اینجاست که در اطلاعیه فرقه که به مناسبت مرگ وی صادر شده هیچ اشاره ای به پروسه جدایی وی و وعده های فریبنده سران فرقه برای برگرداندن مجدد او به اشرف نشده است. ابوالفضل قنادی نماد عبرت انگیزی برای دیگر اعضا است که نباید آنها به وعده های سران فرقه بخصوص مریم ومسعود اعتماد کنند به امید اینکه دیگر اعضایی که هنوز دراسارت فرقه ازادی کش رجوی اسیرهستند سرنوشت ابوالفضل درس عبرتی برای انها شود وهرچه زودتر خودرا از بند اسارت فرقه رجوی رهایی بخشند

یادداشت از: علی اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24272

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»