• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

شادمانی فرقه رجوی از بازی خوردن خود توسط آمریکایی ها

  • کد خبر : 24180
  • 20 ژانویه 2020 - 10:49

سایت های خبری فرقه رجوی در بخش های خبری خود با انتشار مصاحبه برایان هوک، رئیس میز ایران در وزارت خارجه آمریکا  در مورد ضرورت استفاده و به کارگیری نیروهای مخالف ایران درسرنگونی جمهوری اسلامی به خود می بالیدند که گویا دستورالعمل منع مذاکره با این سازمان از طرف وزارت خارجه لغو شده است.

این فرقه از قول برایان هوک، گفت خیلی از گروه های ایرانی دارای احساسی قوی و شور زیادی از خود درمورد آینده ایران نشان می دهند، خیلی مهم است که ما با مخالفان حکومت ایران در مورد آینده ایران ملاقات کنیم و نگرانی های آنها را بشنویم.

سیاست خارجی ما تضعیف ایران و نیروهای نیابتی آنهاست. ما هیچ گروهی را بر دیگری ترجیح نمی دهیم. این صحبت های هوک در شرایطی اعلام می شود که چند وقت پیش پمپئو، وزیر خارجه آمریکا طی یک دستورالعمل به مسؤولین وزارت خارجه اعلام کرد با نمایندگان سازمان مجاهدین خلق و پنج گرو دیگر ایرانی بدون اطلاع  وزارت خارجه حق ملاقات ندارند.

وزارت خارجه آمریکا به خاطر سیاست متناقض و دوگانه اش درحین به کارگیری شیوه های تروریستی و نظامی در قبال ایران به قول خودش دریچه ای را هم برای انجام مذاکرات سیاسی و دیپلماتیک باز گذاشته است و به همین دلیل نمی خواهد ضمن مذاکره با گروه های ایرانی دولت ایران را تحریک و راه مذاکره احتمالی را کاملا مسدود نماید. ایالت متحد امریکا و دولت های جمهوری خواه و دمکرات هیچ گاه به نقش مجاهدین خلق در فرایند قدرت آینده ایران اعتقادی نداشته و همواره و به خصوص از کانال وزارت خارجه اعلام کرده اند که براساس تحقیقات آنها مجاهدین خلق هیچ پایگاهی در میان مردم ایران ندارند و مردم ایران به شدت از آنها تنفر دارند. مضاعف براینکه شیوه های ضددمکراتیک مناسبات آنها و نقش مجاهدین در ترور مستشاران آمریکایی و تسخیر سفارت آمریکا موانع جدی در ارتباط آمریکا با آنها ایجاد می کند ولی از آنجایی که سیاست آمریکا در قبال مجاهدین خلق استفاده ابزاری از آنهاست هیچ گاه به صورت کامل آنها را در محاسبات ایجاد فشار بر جمهوری اسلامی حذف نکرده است.

درسال ۸۲ و بعد از سرنگونی صدام علی رغم اینکه ارتش آمریکا آنها را خلع سلاح و وزارت خارجه در لیست تروریستی قرار داد ولی همزمان فرماندهان ارتش امریکا از نیروهای نظامی مجاهدین درسیطره های مشترک گلوگاه ها و ورودی شهرها استفاده می کردند و یا با استفاده و همکاری اطلاعاتی  مجاهدین خلق بسیاری از مقامات حزب بعث و مسئولین رژیم صدام را دستگیر کردند. ولی نکته عبرت آمیز و البته شرم آور برای رهبران مجاهدین خلق که بایک موضع گیری برایان هوک، قند تودلشان آب شده و افتخار می کنند که توسط یکی از مقامات وزارت خارجه به بازی گرفته شده اند این است که گویا فراموش کرده اند این همان امپریالیستی  است که روزگاری و در لفافه انقلابی گری و ضدامپریالیست نمایی ادعای نابودی آنها را داشتند و آن را بزرگ ترین سد تکامل زمان می دانستند.

این همان آمریکایی است که رهبران جمهوری اسلامی و دولت موقت انقلاب را متهم به سازش با آنها می کرد و آمریکایی می نامید. فرقه رجوی الان به نقطه ای رسیده است که اشاره تلویحی برایان هوک که آنها هم می تواند توسط آمریکا و در راستای منافعش به کار گرفته شوند این چنین عنان از کف می دهد. آیا این سرنوشت رقت برانگیز و مایه عبرت تاریخ نیست؟

یادداشت از: علی اکرامی

انتهای پیام /  انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24180

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»