• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

شادمانی فرقه احمق رجوی از شهادت «سردار سلیمانی»

  • کد خبر : 24033
  • 09 ژانویه 2020 - 10:30

بی شک ترور سردار سلیمانی نتیجه عقده و حقارت چندین ساله آمریکا و حامیانش، اسراییل، عربستان و به خصوص فرقه رجوی بوده است.

چرا که  وی در رأس عواملی بوده که مانند یک دژ مستحکم و استوار در برابر طراحی ها و دسیسه های آمریکا در خاورمیانه ایستاده و همه آنها را ناکام گذاشت. خبر این حادثه چنان بزرگ و مهم بود که خیلی از مقامات و سیاستمداران دنیا واکنش نشان دادند و در کنار این آشفتگی رهبر منحوس فرقه سر از قبر ناکجا آباد خود در آوره و دریک پیام صوتی به مردم ایران بی شرمانه شهادت سردارسلیمانی را تبریک و خواسته که همه شادمانی کنند. به دنبال آن عوامل فرقه در برنامه هایشان از مشاوران و کارشناسان مزودر خودشان و همچنین از تفاله های باقی مانده خود در آلبانی  استفاده کردند تا  مثلا در توییتر ساختگی خودشان در آلبانی تبلیغ پیام تبریک بگذارند و فریبکارانه در سایت و تلویزیون خود پیام ها را منتسب به ایرانی های داخل کشور می کردند تا به زعم خود وانمود کنند مردم ایران از ترور سردار ایران شادمان هستند.

اما اکانت های جعلی آنها به قدری تابلو بوده که صدای سردبیر سابق صدای آمریکا درآمد و در توئیت خود در واکنش به ابراز شادی برخی از اکانت های فارسی زبان از شهادت سپهبد گفته است :

اطمینان دارم کاربرانی که به فارسی کشته شدن یک سردار ایرانی را جشن گرفته اند عمدتا ایرانی نیستند بلکه فارسی زبان هستند . مثلا نیروهای  سایبری اسراییل، عربستان سعودی، طایفه بارزانی و البته اسیران  شستشوی مغزی شده تیرانا . ایرانی هر چقدر هم مخالف حکومت باشند حداقل در مقابل تهاجم اقدام نیروی بیگانه متحد هستند.

ولی به راستی چرا اینقدر فرقه  رجوی از  شهادت این سردار اینگونه شادمان هستند؟ همانطور که می دانید رجوی فرد قدرت طلب که برای رسیدن به این هدف خود به هرخیانت و رذالتی دست زد که مهمترین آن همسو شدن با صدام در جنگ تحمیلی بود و بعد از صدام هم خود را به آمریکا فروخت و برای مقبول افتادن در نظر ارباب جدید تا توانست به کشور و ملت خود خیانت کرد ولی سرانجام کارش اخراج از عراق و اسکان در دهکده ایی دورافتاده در دورترین کشوردنیا شد.

اما اوج خشم فرقه رجوی از سردار از آنجا بیشتر شد که او تمام تمهیدات و نقشه هایی که آمریکا به کمک برخی کشورهای مرتجع عرب برای برهم زدن منطقه و در نهایت ایران اندیشیده بودند.

به دنبال اقدامات تروریستی مزدوران آنها در منطقه، رجوی تحلیل کرده بود که ادامه بهار به اصطلاح عربی به ایران خواهد رسید که این می تواند راه برای ورود او و نیروهایش به ایران و در نتیجه کسب قدرت باز کند اما زهی خیال باطل که ایران سردار قدرتمندی  به نام حاج قاسم سلیمانی داشت که با رشادت ها و تلاش های شبانه روزی توطئه های آنها را برهم زده  و مزدوران اجیر شده آنها را تار و مارکرد.

پس به همین دلیل می توان فهمید که چرا رجوی و عوامل باقی مانده از فرقه اش ازشهادت سردارایرانی خوشحال هستند اما چقدر او و اربابانشان احمق می باشند که فکر می کنند با شهادت سردارکار تمام است چون دیگر کسی نیست تا توطئه های آنها را درهم بشکند. ملت ایران از خوزستان گرفته تا تهران، قم، مشهد و کرمان و دیگر شهرهای مختلف با شرکت گسترده و با شکوه خود در مراسم تشیع پیکر سردارسلیمانی ون شان دادن خشم و انزجار خود از اقدام تروریستی دولت ترامپ  ثابت کردند که هرکدام از آنها می توانند سردارسلیمانی دیگر باشند و از طرف دیگر مشت محکمی هم بر دهان رجوی زدند که درخواست کرده بود همه ابراز شادمانی کنند.

بنابراین رجوی و اربابان او باید بدانند که ملت ایران ملتی واحد هستند که علیرغم هر مشکل و انتقادی که عملکرد حاکمیت کشورشان داشته باشند هرگز حاضر نیستند زیرسلطه بیگانگان بروند و اجازه دست درازی آنها به کشورشان را نخواهند داد .

 یادداشت از: تورج

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24033

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی