• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

فرهنگ «سلیمانی» ترور شدنی نیست / کابوس های یزیدیان زمان پایان خواهد یافت

  • کد خبر : 23931
  • 04 ژانویه 2020 - 11:56

تروریست‌های آمریکایی که دستشان به خون میلیونها انسان در سراسر جهان آلوده است، به این امید که کابوس هایشان پایان یابد، سردار قاسم سلیمانی را ترور کردند، غافل از اینکه سلیمانی یک شخص نبود، او یک «فرهنگ» بوده و هست، فرهنگی مبتنی بر مقاومت، دفاع از مظلوم و مقابله سخت با شیاطین.
به گزارش فراق، این فرهنگ، نشأت گرفته از قیام اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشوراست. هر قدر کابوس های یزید پلید با ریختن خون حسین (ع) پایان یافت و پایه های خلافتش مستحکم شد، کابوس های یزیدیان زمان در کاخ سیاه آمریکا نیز پایان خواهد یافت.
سران احمق آمریکا با این تصور غلط که با ترور سردار سلیمانی پرچم مقاومت بر زمین خواهد افتاد، پرونده سیاه و ننگین خود را سیاه‌تر کردند و خون این مجاهد فی سبیل‌الله و محبوب قلوب همه آزادگان و مظلومان جهان را بر زمین ریختند، غافل از اینکه «فرهنگ و اندیشه مقاومت و شهادت» تمام شدنی و ترور شدنی نیست.
مگر با ترور کدامیک از فرماندهان پیشین مقاومت در ایران، لبنان و عراق، این حرکت جهانی علیه ظلم و استکبار متوقف شد که این بار این اتفاق رخ دهد؟
ترور مذبوحانه سردار سلیمانی توسط تروریستهای آمریکایی، برای محور مقاومت، اولا نشانه ای روشن از افول و اضمحلال ابرقدرت پوشالی کاخ سیاه است و ثانیا خونی تازه را در رگها به جریان خواهد انداخت، به گونه ای که از امروز کابوسهای دشمنان از ترس «انتقام سخت»، چند برابر خواهد شد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23931