• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
افشاگری از نقض گسترده حقوق بشر در فرقه رجوی

مسعود رجوی: به خواهران مسؤول گفتم با سه «ت» با شما رفتار کنند

  • کد خبر : 23907
  • 05 ژانویه 2020 - 10:38

می گویند فرزند فردِ بدنامی از پدرش پرسید «پدرجان چرا از خودت تعریف نمی کنی و از کمالات خود نمی گویی؟» پدر که خوب از وضع خراب خود آگاه بود و می دانست تعداد بسیار زیادی هستند که نسبت به کارهای بد او اشراف دارند، جواب داد «ابتدا باید کسانی که ما را می شناسند از دنیا بروند بعد چنین کاری بکنم.»
مریم رجوی به مناسبت روز حقوق بشر پیامی فرستاد. وی که به همراه رجوی و تعدادی از سران فرقه تروریستی اش از بدترین ناقضان حقوق بشر هستند آنقدر وقیح اند که خود را به کوچه علی چپ زده و با ۱۸۰ درجه اختلاف خودشان را حامی «حقوق بشر» می خوانند.
کاش رجوی ها هم به اندازه همان مردی که در ابتدای مقاله گفتم این قدر شرف داشت که لااقل در حضور انبوه جداشدگان که آنها را می شناسند دهان از این دروغگویی ها می بستند.
اما درباره موضوع حقوق بشر رجوی ها قبل از هر اظهار نظری باید جواب موارد زیر را بدهند:
– چرا اعضای فرقه اجازه ندارند با خانواده های خود ملاقات کنند؟ آیا این خلاف حقوق بشر نیست؟
– چرا اعضای فرقه از تردد آزادانه به بیرون از مقر فرقه منع هستند؟ آیا این کار نقض حقوق بشر نیست؟
– چرا به جز افراد گزینشی، کس دیگری اعم از خانواده های اعضای فرقه و خبرنگاران اجازه ورود به مقر فرقه را ندارند؟
– چرا تاکنون تعداد زیادی از اعضا اقدام به خودکشی کرده اند؟ وارد آوردن فشار بر اعضا در حدی که تعداد زیادی اقدام به خودکشی نموده اند، نقض حقوق بشر نیست؟ چرا لیست افرادی که در فرقه خودکشی کرده اند را منتشر نمی کنید؟
– ایجاد زندان های متعدد در قرارگاه های فرقه به خصوص قرارگاه جهنمی اشرف و زندانی کردن تعداد زیادی از اعضا به اتهام انتقاد از رجوی ها یا درخواست جدایی، نقض حقوق بشر نیست؟
– چرا فرقه ای که تعداد اعضای آن هیچگاه از ۵ هزار نفر بیشتر نبوده می بایست این همه زندان و این همه زندانی داشته باشد؟ آیا به نسبت تعداد اعضا شما رکوددار تعداد زندانی، تعداد زندان و تعداد زندانبان نیستید؟
– در سال ۱۳۷۳ چند صد نفر از اعضا را تحت عنوان «نفوذی» به زندان انداخته اید؟
– چند نفر از اعضای فرقه در زندان های شما زیر شکنجه به قتل رسیده اند؟
– آیا دستور ایجاد زندان، زندانی کردن مخالفان و منتقدان و انتصاب شکنجه گران و زندانبانان از سوی رجوی ها نقض حقوق بشر نیست؟
– آیا حرام کردن ازدواج برای اعضا، جدا کردن فرزند از پدر و مادر و جا انداختن این شعار که «خانواده کانون فساد است» یک اقدام ضد حقوق بشری نیست؟
– چرا اعضای فرقه باید هر روز با مکانیزم «نشست های عملیات جاری» مورد تفتیش عقیده قرار گرفته و بگیرند؟
– چرا اعضای فرقه اجازه دسترسی آزادنه به وسایل ارتباط جمعی را ندارند؟
– چرا اعضای فرقه اجازه دسترسی آزادنه به وسایل ارتباطی را ندارند؟
– آیا برگزاری نشست های «غسل هفتگی» که در آن اعضای فرقه مجبور به گفتن مسائل جنسی در جمع هستند نقض حقوق بشر نیست؟
– آیا کتک زدن اعضا در نشست های دیگ، طعمه و انواع و اقسام نشست های تفتیش عقیده که راه انداختید نقض حقوق بشر نیست؟
– آیا صدور فرمان «خروج ممنوع» از فرقه و اجرای آن توسط رجوی ها و سران فرقه نقض حقوق بشر نیست؟
– آیا تحویل اعضای معترض به زندان ابوغریب نقض حقوق بشر نیست؟
– آیا اجبار نفرات غیر شیعه که به اصطلاح به «ارتش آزادیبخش» شما پیوستند به اینکه حتماً باید شیعه بشوند نقض حقوق بشر نیست؟
– آیا وادارکردن اعضا به اینکه همه چیز حتی باید خواب خود را گزارش کنند نقض حقوق بشر نیست؟
– اینکه رجوی به اعضا فرقه می گفت «لا اکراه فی الدین» برای شما نیست و شما مجبور به اطاعت از من به عنوان رهبر عقیدتی تان هستید نقض حقوق بشر نیست؟
– اینکه رجوی می گفت خون تان متعلق به من و نفس تان متعلق به مریم است یعنی من مشخص می کنم چگونه بمیرید و مریم تعیین می کند چگونه زندگی کنید. نقض حقوق بشر نیست؟
– اینکه رجوی بارها بارها می گفت به خواهران مسئول گفتم که با سه «ت» با شما رفتار کنند یعنی «تیغ» و «تبر» و«تپانچه» و اگر یک استخوان کوچک انگشت شما (اعضا) را به من بدهند برای من کافی است. نقض حقوق بشر نیست؟  منظور رجوی این بود که به مسئولین فرقه دست باز داده ام تا هر برخوردی می خواهند با اعضا بکنند.
– اینکه مریم رجوی می گفت به مسئولین شما گفتم از شما آنقدر کار بکشند تا شب مثل جنازه بیافتید و نتوانید فکر کنید چرا که افکار شما ضد انقلابی است و در نتیجه از اعضای فرقه بیگاری مستمر می کشیدید، آیا نقض حقوق بشر نیست؟
در خوشبینانه ترین حالت به این لیست می توان به راحتی ده ها مورد دیگر را افزود. بنابراین توصیه ام به رجوی ها این است که :
اولاً اینها فقط بخشی از کارنامه سیاه شما در مناسبت فرقه ای تان است و شما پرونده های قطور در زمینه های اقدامات تروریستی، خیانت و وطن فروشی دارید.
دوماً تا جداشدگان زنده هستند نخواهند گذاشت باز هم رجوی ها یک تشکیلات فرقه ای و تروریستی را رنگ کرده و جای یک تشکیلات توحیدی، انقلابی و انسانی به دیگران قالب کننند.
سوماً در زمینه حقوق بشر رجوی ها قبل از هر اظهار نظری باید به عنوان ناقضان حقوق بشر یک سوزن کوچک به خود زده و در وحله اول لیستی از اقدامات ضد حقوق بشری خود را منتشر نمایند.

افشاگری از: صالحی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23907

نوشته های مشابه

02مارس
«مسعود رجوی» از شکست‌های استراتژیک تا توسل به شعبده / ۲
مروری بر ریشه‌ها، عوامل سیاسی، نظامی و تشکیلاتی انقلاب به اصطلاح ایدِئولوژیک رجوی از زاویه‌ای خوانده نشده برای اولین بار

«مسعود رجوی» از شکست‌های استراتژیک تا توسل به شعبده / ۲

02مارس
«مسعود رجوی» از شکست‌های استراتژیک تا توسل به شعبده / ۱
مروری بر ریشه‌ها، عوامل سیاسی، نظامی و تشکیلاتی انقلاب به اصطلاح ایدِئولوژیک رجوی از زاویه‌ای خوانده نشده برای اولین بار

«مسعود رجوی» از شکست‌های استراتژیک تا توسل به شعبده / ۱