• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

استراتژی دخیل بستن به بیگانه

  • کد خبر : 23826
  • 31 دسامبر 2019 - 9:16

آمریکا طی دو دهه اخیر استراتژی جدیدی را در خاورمیانه کلید زد به نام «نقشه راه»، در این ترفند جدید، نقشه آمریکا برای کشورهای منطقه این بود که از راه صلح سازی، دیالوگ، گروه و حزب و فرقه سازی حکومت های منطقه را درنهایت وابسته و سرسپرده خود کند .

آمریکا از آنجا شروع کرد که عراق اشغال شد، افغانستان اشغال شد، سوریه نا امن و جنگ داخلی و نهایتأ به دلخواه خود جایگزین شود. کشورهای قطر، بحرین، امارات و عربستان هم مال خودش شده بودند و در حال ایجاد پایگاه و… در ترکیه بود و تنها ایران بود که با «نقشه راه» کنار نیامده بود .
در حقیقت آمریکا برای لبنان و فلسطین با جابجایی سفارت به قدس درحال انهدام محور مقاومت و تثبیت نقشه راه خود درمنطقه بود .

دراین شرایط فرقه رجوی ازحول حلیم به ته دیگ امپریالیسم افتاد و شخص رجوی چون به قول خودش با جزام صدام هم جنس و همراه شده بود این بار همسر سوم خود مریم را جلو انداخت و با علم کردن راه حل سوم و کنارگذاشتن استراتژی مسلحانه و تروریسم خود را به امپریالیسم قالب نمود و قول داد که خودش از صحنه خارج کند و مخفی شود تا شاید آمریکا فرقه اش را درنقشه راه درگوشه ای قرار داده و به ایران قالب کند .
رجوی نزدیک به ۱۵ سال برای این کار در خدمت آمریکا سگ دو زد وتنها راندمانی که گرفت ایزوله درآلبانی ونجات ازعراق بود .
در واقع آنها یک چیز را به دست آوردند و آن هم جلوگیری از متلاشی شدن و محاکمه در عراق بود .

البته آنها درآلبانی در قالب کمپ پناهندگی سالمندی، بیشتر کاری ازپیش نمی برند و خود خوب می دانند که فریب نقشه راه را خورده اند .
از زمان ساکن شدن فرقه رجوی درآلبانی تاکنون حدودا سه بار در ایران شرایط ویژه بوجود آمده و تمامی کشورهای غربی پشت قضیه رفته اند . در این دوران ها حتی یک ویرگول درخصوص نقش فرقه مجاهدین واحتمال دادن نقش به آنها حرفی به میان نیامده است .

این قضیه به شدت رجوی را تحت فشار قرار داده است که در نتیجه رجوی برای تحمیل کردن خود دست به هر ترفندی و کاری زده و کارهای در کادر و چارچوب خرابکاری و آتش زدن به اموال مردم انجام داده تا بلکه نقشی به او داده شود اما بازهم کسی به آنها توجهی نکرد.

استراتژی دخیل بستن به بیگانه و خیانت به کشور و ملت خود عاقبتی بهتر از این برای رجوی نداشته است. اکنون حتی خانواده های اعضای اسیر در چنگ رجوی شرمشان می آید که خود را بستگان اسیران معرفی کنند و این ننگ ابدی بر پیشانی رجوی است و هیچوقت پاک نمی شود.

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز کرمانشاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23826