• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
فرقه تروریستی رجوی دفتر جاسوس پروری خود را فعال کرد

تعهد اجباری از جدا شده ها این بار به منظور جاسوسی

  • کد خبر : 23807
  • 30 دسامبر 2019 - 11:17

خبری به دستم رسید که شنیدن آن برای من تعجب آور نبود ولی قطعا برای کسانی که از درون تشکیلات جهنمی رجوی خبر ندارند بسیار تعجب آور است .

فرقه تروریستی رجوی در شهر تیرانا پایتخت کشور آلبانی دفتری دارد که عمده کار این دفتر و گردانندگان آن کسب خبر از جاسوسانی که در سطح شهر پراکنده کرده اند است اما تظاهر می کنند که این دفتر جهت تامین مخارج و مشکلات جداشدگان است تا حساسیت پلیس را بالا نبرند.

داستان از این قرار است که دفتر روابطی فرقه رجوی در تیرانا که توسط فردی به نام «عبداله تهرانی»اداره می شود ، اقدام به صدا کردن تک تک افراد جدا شده در آلبانی کرده و از آن افراد یک تعهد نامه می گیرند. این اقدام ننگین توسط  افرادی دیگری از فرقه به نام های «جواد خراسان» و «فریدون سلیمی» انجام می گیرد .

 افراد نامبرده همگی از عناصر رده بالا و فرمانده هان فرقه رجوی هستند که اهرم های سرکوب و جاسوس پروری را در میان جداشدگان اشاعه می دهند و از وضعیت جداشده گان خبر چینی کرده و به اطلاع  سرکرده فرقه رجوی ( مریم رجوی ) می رسانند.

متن این تعهد نامه این است که فرقه رجوی تصمیم گرفته تا شش ماه دیگر به کمک های انسان دوستانه و بشردوستانه خود به جدا شدگان ادامه دهد ولی شرایطی دارد که در قالب یک تعهد نامه گنجانده شده است.

در این راستا از افرادی که تعهد نامه امضاء می کنند خواسته می شود که :

۱-  متعهد شوند  که به هیچ وجه با حکومت ایران رابطه برقرار نکنند.

۲-  هر کسی که به هر شکلی با حکومت ایران و یا هر کسی که با نظام جمهوری اسلامی  در ارتباط باشد قطع رابطه خواهد شد ، مثل مراجعه به سفارت ایران در کشور آلبانی.

۳-  هر خبری در اطراف خود و از هر کسی که به نوعی به فرقه بر می گردد را در اسرع وقت به آنها اطلاع رسانی  کنند.

۴-  بدون اطلاع فرقه اقدام به هیچ  کاری نباید بکنند و مستمر خود را با تلفن به عناصر فرقه که در همان دفتر جاسوس پروری است مرتبط نگه دارند ، مثل رفتن از کشور آلبانی و یا تعویض خانه های خود و یا هر اتفاق دیگری که فرد مستمری بگیر در حال انجامش هست و یا خواهد بود.

۵-  تاکید می شود این پولی که افراد جدا شده می گیرند خون بهای کشته شدگان فرقه رجوی است ( برای فشار روحی روی افراد این مزخرفات گفته می شود)

۶-  نقض هر کدام از موارد فوق برابر با قطعی ارتباط  فرد با سازمان است و کمک مالی فرفه به فرد قطع و دیگر هیچ ارتباطی با وی گرفته نخواهد شد زیرا مرز سرخ رد کرده هست.

خب دوستان همانطور که ملاحظه می فرمائید اساس این مواد چیزی نیست به جز ثبت نام برای جاسوسی فرقه رجوی ، چیزی نیست به جز ننگ و خفت و  خواری برای کسانی که قصد  داشتند  تا از زیر فشارهای روحی و روانی و جسمی رجوی خارج شوند ولی هم اکنون به نوع دیگری به زیر قبای رجوی ملعون کشیده شده و از آنها مزدورانی ساخته  می شود  که گویی افراد جدا شده  کماکان در زیر لوای رجوی باید سینه بزنند ( تشکیلاتی در بیرون از فرقه ) .

ضمن هشدار به تمام جداشده ها ، خاطر نشان کنم که این ننگ ابدی را به جان نخرید . کما اینکه خیلی از کسانی که از فرقه جدا شدند تمام ارتباط خفت بار خود را با فرقه قطع کرده و پی زندگی پاک خود رفتند و اجازه ندادند که رجوی در دنیای بیرون هم از آنان بهره کشی نماید و به استثمار خود در بیاورد .

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23807