• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مأموریت جدید فرقه رجوی برای تضعیف اتحادیه اروپا

  • کد خبر : 23690
  • 23 دسامبر 2019 - 9:27

فرقه رجوی با دستور ترامپ، ماموریت رساندن پول های عربستان به راست افراطی در اروپا برای تضعیف اتحادیه اروپا را به عهده گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، مسعود خدابنده در صفحه فیس بوک خود نوشت: نشریه «شوبات» گزارشی مبسوط از دخالت های آمریکا و روسیه در انتخابات کشورهای اروپایی و بالاخص اسپانیا منتشر کرده است. یکی از موارد لو رفته که ویدل کوادراس لابی اسپانیایی فرقه هم مجبور به اعتراف شد ارسال ۸۰۰ هزار یورو به حزب دست راستی «وکس» اسپانیاست. مقاله به روابط گسترده آمریکایی ها و کسانی مثل بولتون و جولیانی با مجاهدین و ایضا راست افراطی امریکا و اسرائیل اشاره می کند و مدارک مستندی را ارائه می کند
بنظر می رسد ترامپ و نتانیاهو  برای جلوگیری از گسترش و قوی شدن اتحادیه اروپا سعی می کنند با روی کار آوردن احزاب راست افراطی در کشورهای اروپایی بتوانند کشورهایی را از این اتحادیه خارج کنند مثل کاری که در انگلیس کردند و موفق شدند و خود کشورهای داخل اتحادیه را هم با حمایت از تجزیه طلبان تضعیف کنند. کاری که در اسپانیا دنبال می کنند و در انگلیس، ایرلند و اسکاتلند. حمایت مالی مستقیم کشورهای بیگانه از احزاب در کشورهای اروپایی جرم است بنابراین پول از طریق شیوخ عربستان به فرقه و از آنجا به صورت پخش شده (حساب های مختلف تحت عناوین مختلف در اروپا) به عنوان کمک های کوچک به احزاب ماورای راست و ضد اروپایی ارسال می شود.

مبلغ ۸۰۰ هزار یورویی که لو رفته است به صورت نقد به آلبانی و از آنجا به کشورهای اروپایی رفته و تحت نام صد ها حساب که حساب های هواداران و اعضای بخش مالی فرقه هستند به عنوان «کمک مالی» به حساب حزب وکس وارد شده است.
این نوع پولشویی در خود آمریکا سابقه طولانی دارد مانند کمک های مالی انجمن های ساختگی فرقه رجوی در آمریکا،  ولی استفاده از ماشین پولشویی عربستان، فرقه رجوی، راست افراطی در اروپا مقوله ای جدید است.

شخصا فکر می کنم ممنوعیت کار فرقه رجوی در اروپا و اخراج مریم رجوی به آلبانی یکی از دلایلش جرم های امنیتی این زن و دوستانش بوده و دیگری همین پولشویی هایی که علیه منافع اتحادیه اروپا انجام گرفته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23690

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی