• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

خانواده های عضو انجمن نجات استان اردبیل برای اولین بار مطرح کردند: هیأت های تحقیق بین المللی به « اشرف ۳» فراخوانده شوند / کمپین تماس تلفنی اعضا و خانواده ها با حضور نمایندگان سازمان ملل در آلبانی تشکیل شود

  • کد خبر : 23565
  • 14 دسامبر 2019 - 11:18

به دنبال حضور جمعی از شهروندان آلبانیایی در مقر «اشرف۳»، خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان اردبیل بیانیه ای منتشر کردند.
به گزارش فراق، در بیانیه خانواده های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل خطاب به نهادهای حقوق بشری آمده است:
با خبر شدیم گروه هایی از شهروندان آلبانیایی در روزهای ۲۲ تا ۲۶ آبان ماه در مقر «اشرف ۳» حاضر شده و از خدمات ۱۵ پزشک آمریکایی در این محل بهره مند شدند.
این مانور تبلیغاتی از سوی فرقه رجوی در حالی است که خانواده های اعضای دربند این فرقه بیش از ۴۰ سال است حتی اجازه یک تماس تلفنی با عزیزان خود ندارند.
سران فرقه رجوی با این تاکتیک سعی دارند افشاگری های گسترده از جنایت های درونی فرقه را پوشانده و چهره ای مظلومانه از خود در جامعه آلبانی ترسیم نمایند.
این فرقه خطرناک در حالی به صورت آزادانه در کشورآلبانی فعالیت می نماید که به کمترین نیازها و حقوق انسانی برای اعضای خود توجهی ندارد. اجازه ندادن فرقه رجوی به ملاقات پدر و مادر «سمیه محمدی» در آلبانی و یا مانع شدن از دیدار «فرید شاه کرمی» با خواهر خود، مشتی از صدها نمونه این برخوردها و بی توجهی ها است.
خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان اردبیل از نهاد های تحقیق بین المللی و سازمان ملل می خواهند برای یک بار هم که شده حقیقت را از خانواده های اسیران فرقه رجوی پیگیری نموده و علت مانع شدن از دیدار اعضا با خانواده ها را بررسی نمایند.
خانواده های اسیران فرقه رجوی انتظار دارند که توسط نهادهای بین المللی به درخواست دیدار و تماس آنها با عزیزان خود، جامه عمل پوشانده شود.
خانواده های اسیران فرقه رجوی در پایان بیانیه خود از پایگاه خبری-تحلیلی فراق به عنوان صدای خانواده های اسیران و همچنین سایر رسانه ها فعال در این حوزه، خواستار شدند تا کمپینی با عنوان تماس «تماس تلفنی اعضا و خانواده ها با حضور نمایندگان سازمان ملل در آلبانی» تشکیل شود. خانواده ها خواستار این هستند تا اعضای دربند این فرقه بدون فشار و با حضور یک ناظر بی طرف از سوی نهادهای بین المللی مسقر در آلبانی با عزیزان خود صحبت کنند.

خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان اردبیل

قلی پور
ارشادی
دولت پناه
عبدلی
یوسفی سادات
پرورش
مهدی زاده
صحبت زاده
مجردی
ناظری
عبداللهی
مستانه
سیلمانجاه
نصرتی
اسدزاده
ربیعی
صمدی
عزیززاده
بشارتی
ارسی
علیزاده نیاری
نصیری
نظری
صباحتی
شعبانی
محمدی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23565

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی