• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

فراخوان برای اعزام هیأت های تحقیق بین المللی از «زندان اشرف ۳ »

  • کد خبر : 23554
  • 11 دسامبر 2019 - 9:22

باز هم سایت های فرقه رجوی از قول رئیس جمهوری کذائی شان ، از «فراخوان برای اعزام هیات های تحقیق بین المللی برای بازدید از دستگیرشدگان در ایران» نوشتند.
اما واقعیت این است که ما هیات های تحقیق بین المللی را به بازدید از زندان های فرقه رجوی موسوم به اشرف ۳، در آلبانی فرا می خوانیم.
پس تکلیف دستگیر شدگان و زندانیان در زندان های مانز چیست؟ چه کسی از زندان های شما بازدید می کند؟ نکند خودتان از خودتان هم هیئت های تحقیق دارید؟  خانواده ها را که راه نمی دهید و با سنگ و تراشه و چوب و  هر چیز که دم دستتان بود در اشرف زدید. جداشده ها هم که برای ملاقات خواهر یا برادر خود مراجعه می کنند، می گوئید  این نقض عهد  و  مراجعه مشکوک است.

همین هفته های اخیر منتشر شد :« در همین راستا، آقای فرید شاه کرمی که تقریبا از بدو ورود به آلبانی، تن به اجبارات برده ساز فرقه رجوی نداده و از آنها جدا شده و در تیرانا زندگی می کند، تصمیم می گیرد به زندان مانز ( اشرف ۳ ) مراجعه کرده و از احوال خواهر خود خانم طیبه شاه کرمی، مطلع شود که با وحشیگری گاردهای حفاظتی که در اطلاعیه سازمان «سکوریتی آلبانی» نامیده شده است، روبرو گشته و طرد می شود و سازمان اجازه ی این ملاقات را نمی دهد! سازمان در اطلاعیه خود، فرید شاه کرمی را متهم به پایبند نبودن به مرزبندی های سیاسی و پرنسیب های اخلاقی و اجتماعی نموده است. در ادامه نیز افزوده شده است که هرگونه رابطه و کمک مالی سازمان مجاهدین خلق ایران به نامبرده قطع می شود»
این تصویر اطلاعیه ننگین فرقه است که در سایت هایش درج شده است :

کدام مرزبندی های سیاسی در نوردیده شده است ؟ کدام کار غیراخلاقی و غیراجتماعی انجام شده است ؟
جداشده ها از همان اول خواستار دریافت کمک مالی و حق و حقوق پناهندگی خود، به صورت مستقیم از کمیساریای ملل متحد بوده و هستند، این فررقه است که با این اقدامات کثیف حق وحقوق جداشدگان را می خواهد از کانال خودش پرداخت کرده و نبض آنان را در اختیار بگیرد. خواهرش را هم در فضای بسته ی مانز، مجبور کردند که اعلام کند خواهان این ملاقات نیست. این کثیف ترین و رذیلانه ترین کاری است که یک سازمان مدعی انقلابی گری می تواند انجام دهد. کجای این درخواست ملاقات نقض عهد و مراجعه ی مشکوک است ؟
مسئولان فرقه در دهکده مانز ، تحمل مراجعه یک جداشده به دم درب زندان اشرف ۳ را ندارند ، اما برای دیگران نسخه می پیچند که آی چنان شد و وای چنان وچه باید بکنند. سالها همه را در اسارت نگه داشتید و هیچ کس اجازه خروج از زندان اشرف ۳ به بیرون را ندارد. ای صد لعنت به رهبر غائب و مفلوک شما که یکی گور به گور شده ویکی هم سرطان دارد، آنقدر ظلم کرده و حق خوری کردند که به لعن و نفرین خداوندی دچار شدند. این است سرنوشت دیکتاتورهائی که از تاریخ عبرت نگرفتند.
از تمامی هیات های بین المللی و حقوق بشری می خواهم که از زندان های مجاهدین در اشرف ۳ بازدید کند، رهبران مجاهدین ادعا می کنند که ما دروغ می گوئیم ، اگر حساب آنان این قدر پاک است، چرا از محاسبه باک دارند؟ من به عنوان یک جداشده مدعی هستم که همین الان هم در اشرف ۳، زندان و قرنطینه موجود است و منتقدان و مخالفان را شکنجه می کنند.

یادداشت از: فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23554