• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

اعضای فرقه رجوی «مسعود» و «مریم قجر» را قبله عالم می دانند / آنها بی منطق ترین آدم های روی زمین هستند

  • کد خبر : 23530
  • 10 دسامبر 2019 - 8:43

سران فرقه رجوی کلا در بر این باور هستند که هرکس که آنها را قبول دارد و حاضر است که از جان، مال، همسر، فرزند و همه چیزش برای آنها بگذرد، آدم خوبی است و هرکس که حاضر نباشد که این کارها را برایشان انجام دهد آدم حکومت ایران است و مامور!

اعضای فرقه رجوی در این توهم به سر می برند که قبله عالم مسعود و مریم رجوی هستند. معیار درستی و غلطی هر جریان سیاسی و کلا هر شخصی به میزان نزدیکی یا دور بودن آن پدیده به رهبری سازمان سنجیده می شود. در خصوص جداشدگان هم داستان همین است. هرکسی که از این فرقه جدا شود، صرف نظر از اینکه چه گذشته ای داشته باشد، به یکباره به مامور ایران تبدیل می شود.

یعنی اگر شما چهل سال هم در داخل فرقه بوده و ده ها عملیات نظامی برایشان انجام داده باشید و از همه چیزتان برای آنها گذشته باشید، به مجرد اینکه بخواهید به هر دلیلی از آنها جدا شوید و پی زندگی عادی خود بروید، به یک مامور ایران تبدیل می شوید که کمترین حق شما اعدام و تیرباران است.

یعنی آنها عملا در حرف هایشان می گفتند که هرکس با ما نیست، بر ماست. شاید یکی از اصلی ترین دلایلی که آنها نمی توانند با هیچ گروه سیاسی دیگری هم پیمان شوند و ائتلافی تشکیل دهند هم همین است. آنها اساسا غیر از خودشان هیچکس را قبول ندارند و هرکس هم بخواهد به آنها نزدیک شود را مجبور می کنند که به رهبریشان امضاء خون و نفس بدهد. درست همین کاری که با آدم های شورای به اصطلاح ملی مقاومت کرده اند. بیش از ۹۵ درصد از اعضاء شورای به اصطلاح ملی مقاومت از اعضاء پیر و پاتال فرقه تشکیل شده اند. آن پنج درصد باقی مانده هم فسیل شدگانی هستند که به خاطر مستمری ماهانه ای که دریافت می کنند ناچارند که با آنها باقی بمانند.

فرقه حتی جرات نمی کند که با یک خبرنگاری غیر از خودشان هم مصاحبه کند. چون از این میترسد که شاید آن خبرنگار سوالی بپرسد که آنها هیچ جواب منطقی برایش نداشته باشند! فرقه کلا در برابر منطق و حرف حساب کم می آورد و شروع به فحش دادن و توهین می کند. مثلا کافیست که از آنها پرسیده شود که منابع مالی شما از کجا تامین می شود؟ و تاکید شود که جواب درست بدهند نه اینکه بگویند خانواده هایمان برایمان پول می فرستند و هواداران کمک مالی می کنند. چرت و پرت هایی که فقط به درد مصرف داخلی خودشان می خورد، هیچ بچه ای را فریب نمی دهد! یا مثلا پرسیده شود که علت هم پیمان شدن با ارتش صدام که دشمن قسم خورده مردم ایران بود چه بود؟ یا مثلا چرا این همه سال اجازه زندگی آزاد و جداشدن به اعضایی که قصد جداشدن داشتند و همین الان هم دارند نمی دادید و نمی دهید؟ و صدها سوال دیگر.

فرقه در جواب به این سوال ها یک حرف میزند که این سوالات، سوالات حکومت ایران است و بعد از آن شروع به فحش دادن می کند.

در فرقه رجوی اساسا منطقی وجود ندارد. آنها بی منطق ترین آدم های روی زمین در عصر کنونی هستند. حتی در قلب اروپا هم از اینکه یک نفر از آنها با مردم عادی چهار کلام صحبت کند می ترسند چون آنهاهیچ حرف درست و حسابی که مردم قبول کنند برای گفتن ندارند.


یادداشت از: عباسی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز فارس

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23530