• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مصاحبه تحت فشار با «شکراله ربیعی» و «خسرو رضایی نژاد» در «سیمای فرقه»

  • کد خبر : 23501
  • 09 دسامبر 2019 - 11:34

درجریان اعتراضات مردمی به افزایش نرخ بنزین و متعاقب آن سواستفاده جریانات وابسته گرا از این مطالبات به حق، ارگان های تبلیغاتی فرقه مجاهدین در همان روزهای اول با تهیه و پخش اخبار این اعتراضات که اغلب با بزرگ نمایی و جعل خبرها همراه بود تلاش کردند که وانمود کنند آنها نقش فعال و تاثیرگذاری دراین اعتراضات دارند.

یکی از این برنامه ها مصاحبه با اعضای تحت اسارت در برنامه موسوم به سیمای آزادی بود. شکراله ربیعی و خسرو رضایی نژاد دو نفر از اعضا بودند که برای تحریف و جعل واقعیت های اعتراضات مردم ماهشهر به صحنه آورده شده بودند.

آنچه در همان نگاه اول توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کرد وضعیت متناقض این دو نفر و فشار روحی ناشی  از  تحت اجبار بودنشان برای انجام مصاحبه بود.

من به دلیل اینکه سال ها دراسارتگاه اشرف با هر دو نفر آنها بودم و به خوبی با خلق و خو  و وضعیت روحی روانی آنها اشنایی داشتم و به دلیل همشهری بودن با آنها خیلی اوقات با یکدیگر مناسبات غیرتشکیلاتی (محفلی) داشتیم.

در خلال صحبت هایی که می کردند به خوبی برایم مشخص بود که با اجبار و فشار برای این برنامه آورده شده بودند و تمامی نکاتی که درجریان مصاحبه عنوان می کردند به نوعی به آنها دیکته شده بود. آنها آنقدر متناقض و تحت فشار صحبت می کردند که قادر نبودند نکاتی که فرد مصاحبه کننده به آنها القاء می کرد را طوطی وار تکرار کنند و مجبور بودند از روی کاغذ رو خوانی کنند. با اینکه بچه ماهشهر بودند و به خوبی با منطقه جغرافیایی ماهشهر آشنایی داشتند مستمرا هنگام بیان مناطق و محلات شهر ماهشهر تپق می زدند و اسم محلات را فراموش می کردند.

نحوه صجبت هایشان طوری بود که از یک تحلیل ساده عاجز بودند و گاها حتی در بیان جملاتی که در دهان آنها گذاشته بودند عاجز می شدند.

این نحوه مصاحبه نشان می داد که آنها هیچ گونه برنامه و آمادگی برای شرکت دراین نمایش مضحک و مسخره را نداشتند و تحت فشار و اجبار در صحنه حاضرشده بودند.

فرقه منفور رجوی تا کجا مفلوک و بیچاره است که مجبور شده برای پهن کردن بساط مسخره اش به زور و اجبار به اعضا متوسل شود چرا که  مشخص است که اعضا به خوبی از عمق تنفر مردم ایران نسبت به این فرقه آگاه هستند و باتمام وجودشان می دانند که فرقه هیچ گونه قدرت تاثیرگذاری بر روند اوضاع داخل ایران را ندارد.

 اجرای نمایشات مضحک و تکراری و به صحنه کشاندن اعضای متناقض ومسئله دار بیش از گذشته وضعیت وخیم تشکیلاتی آنها را اشکار می سازد

گزارش از: علی اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23501

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود