• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

احتمال حذف اشخاصِ مخالف به بهانه زلزله در فرقه رجوی/ نگرانی خانواده های انجمن نجات استان اردبیل از وضعیت اعضا

  • کد خبر : 23390
  • 03 دسامبر 2019 - 12:19

سران فرقه رجوی ممکن است از فرصت زلزله سوء استفاده کرده و مخالفین خود را سر به نیست نموده و در یک صحنه سازی به گردن زلزله بیندازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فراق، بخشعلی علیزاده، عضو جداشده از فرقه رجوی با ارسال یادداشتی نوشت:« این روزها به هر طرف که نگاه می کنید التهاب هایی وجود دارد که همه دوست دارند از علل وقوع این التهاب ها سر در بیاورند و به چرایی آن پی ببرند. یکی از آن التهاب ها اخبار نصفه نیمه ای است که فرقه رجوی در رابطه با ابعاد و خسارات ناشی از زلزله اخیر کشور آلبانی منتشر کرده است. در زلزله شدید کشور آلبانی، ابعاد خسارت انسانی در زندان رجوی به چه میزان است و چرا سران فرقه مانع شفافیت می شوند؟ از چه چیز می ترسند و چه نقشه های شومی در سر می پرورانند؟

اسارتگاه فرقه رجوی در نزدیکی مکان زلزله قرار داشته و قطعا که صدمات زیادی به ساختمان ها و زیر بناهای تاسیساتی محل استقرار نیروهای فرقه به وجود آمده است ولی طبق معمول فرقه از اعلام حقایق مربوط به ابعاد فاجعه سر باز می زند و اعلام نمی کند که بالاخره بر سر اعضای اسیر در آلبانی چه آمده است؟

مگر می شود در کشوری که زلزله تا کنون بیش از ۵۰ کشته و ۷۰۰ مجروح شدید داشته هیچ اتفاقی برای زندانیان قلعه رجوی نیفتاده باشد ؟ آن هم در زمانی که محل وقوع زلزله در نزدیکترین محل به اسارتگاه رجوی می باشد. به هرمیزان که عناصر فرقه رجوی به دستور مریم رجوی این حقایق تلخ را کتمان می کنند بیشتر می شود فهمید که داخل زندان رجوی تلفات سنگین بوده ولی اینکه چرا نمی گویند علت خاصی دارد . مثلا ممکن است که قصد دارند از این فرصت سوء استفاده بکنند و مخالفین خودشان را سر به نیست کرده و در یک صحنه سازی به گردن زلزله بیندازند ( این احتمال اصلا بعید نیست، آن هم از فرقه ای که سابقه این موضوع را داشته و تلاش کرده است که با حذف فیزیکی مخالفین خود و یا شاهدان برخی صحنه های فجیع در فرقه ، آن افراد را از صحنه دور کرده و سر به نیستشان بنمایند.)

در این فرصت حسن استفاده را می نمایم و از مجامع بین المللی به ویژه کمیساریای عالی پناهندگان و صلیب سرخ جهانی و نماینده اتحادیه اروپا در کشور آلبانی و همچنین از جناب نخست وزیر آقای «ادی راما» درخواست می کنم که سران فرقه رجوی را مجاب به شفافیت در رابطه با ابعاد خسارت وارده توسط زلزله اخیر در کشور آلبانی بنمایند . بی تردید تجربه نشان داده است که تا چوب حسابرسی بر بالای سر سران و عناصر فاشیست فرقه رجوی بالا نرود آنان به هیچ کس پاسخگو نیستند و با خیال راحت اقدام به اعمال تروریستی خود می نمایند .

لازم به ذکر است که کمیساریای عالی پناهندگان در نیمه اول سال ۲۰۱۹ با سلب مسئولیت از پناهندگان بی دفاع و افراد جدا شده از فرقه رجوی دست دوستی با این فرقه جنایتکار داد تا آنها بتوانند به راحتی در این کشور جولان بدهند و هر عمل ضد انسانی را در رابطه با جدا شدگان از فرقه رجوی را به اجرا بگذارند . لذا خواهان آن هستم که کمیساریای عالی پناهندگان دیگر به این بازی های کثیف سیاسی خود پایان دهد و به مسئولیت تاریخی و انسانی خود قیام نماید و به یاری کسانی که واقعا نیاز به کمک دارند بشتابد. از طرفی همانطور که در فوق اشاره شد از فرقه رجوی خواهان شفاف سازی در رابطه با تلفات انسانی در اسارتگاه مانز موسوم به «اشرف ۳» شود تا سران فرقه نتوانند از حسابرسی بین المللی شانه خالی نمایند.

با امید به اینکه خانواده های اسرای فرقه رجوی نیز با حرکت های خود فشار بر مجامع بین المللی را بیشتر نمایند تا از آخرین وضعیت فرزندان خود آگاه شوند. »

در این باره خانواده های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل نیز با انتشار پیامی نگرانی خود را از وضعیت اعضای اسیر در مقر فرقه رجوی اعلام نموده و خواستار ورود نهاد های بین اللملی برای پیگیری سلامتی عزیزان خود شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23390