• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

باز هم تیر منافقین به سنگ خورد / اغتشاش و خشونت در ذات فرقه رجوی است

  • کد خبر : 23382
  • 03 دسامبر 2019 - 10:01

چند روز در برخی از شهرهای کشورمان  شاهد برخی اعتراض ها به افزایش نرخ بنزین بودیم  چرا که بخش بسیار زیادی از مردم به ویژه گروه های اجتماعی ضعیف نسبت به این موضوع دل نگران و به گونه ای می خواهند صدایشان را به گوش مسئولین برسانند.

بسیاری معتقدند این دستور پیش از آنکه اجرایی شود باید به مردم اطلاع رسانی می شد و برخی نهادها در این اطلاع رسانی کوتاهی کردند.

در این میان ضد انقلاب خارج نشین از شرایط و موقعیت به وجود آمده سوء استفاده کرده و می خواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از مردم سوء استفاده کرده و در این میان دست به اغتشاش و ناامنی زدند تا تحت عنوان قیام مردمی آن را جلوه نمایند.

مریم رجوی، سرکرده فرقه تروریستی رجوی، به جا مانده خاندان پهلوی  و کاخ سفید طی بیانیه هایی از اغتشاشات حمایت کردند.

در این میان فرقه رجوی برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ موضعی دریغ نمی کنند اما باید توجه داشت که خیلی وقت است این فرقه ها در میان مردم ایران هیچ آبرویی ندارند، چراکه دستانشان به خون جوانان و مردم کشورمان آلوده شده است.

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران  فرمودند: «ناامنی بزرگ ترین مصیبت برای هر جامعه ای است.» از این قضایا گذشته همه مراکز شرارت دنیا علیه ما این کارها را تشویق کردند، از خانواده منحوس خبیث خاندان پهلوی تا مجموعه خبیث و جنایتکار منافقین مرتبا در فضای مجازی و در جاهای دیگر تشویق و ترغیب می کنند که این شرارت ها انجام بگیرد.

 هیچ انسان عاقلی که به نظام و کشور خودش علاقمند است، به زندگی راحت خودش علاقمند است،  دست به خشونت و اغتشاشات نمی زند و اغتشاش و خشونت ذات فرقه رجوی است و بدون آن آرام نمی گیرد زیرا ایجاد اغتشاش و خشونت و کشتار کار مردم معمولی نیست.

در کارنامه فرقه رجوی به روشنی دیده می شود که منافقین در اغتشاشات منطقه در عراق، لبنان، یمن، سوریه دست داشته اند و این بار نیز در کشور عزیزمان ایران شکست خورد و با آگاهی مردم همیشه هوشیار  منافقین کم آورد و عقب نشینی کرد.

منافقین  یار دیرینه صدام و جیره خوار سعودی و اسرائیلی در صدد است از آب گل آلود ماهی بگیرد و برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در میان مردم چه هزینه هایی که نکرده است و نمی داند که ملت عزیز و با فرهنگ ایران دل خوشی از منافقین ندارند.

این بار نیز تیر منافقین به سنگ خورد و با  هوشیاری ملت همیشه در صحنه و شکست مفتضحانه اعتبار خود را نزد  اربابان  خود ( سعودی، صهیونیستی ) از دست داده است و به سران فرقه پیشنهاد می دهم که بی خود هزینه نکنند و جیره خود را صرف تهیه پوشک نمایند ، یا دست به دامن ارباب خود برای ساخت سرای سالمندان باشند و یا در این شرایط کنونی به فکر درمان و مداوای رئیس فرقه باشند که در حال موت است.

یادداشت از: ن. م از کردستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23382