• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

تلویزیون «تی وی» کانال آلبانی هم وارد فاز مخالفت با فرقه سرکوبگر رجوی شد: «مجاهدین خلق» فرقه مافیایی است، مراقب فرزندانتان باشید

  • کد خبر : 23308
  • 27 نوامبر 2019 - 12:17

به دنبال افشاگری رسانه های بین المللی، تلویزیون «تی وی» کانال آلبانی هم  با پخش یک مستند به صحنه مخالفت با فرقه سرکوبگر رجوی وارد شد.

به گزارش فراق، در برنامه تولید شده در این شبکه اعلام گردید که مجاهدین خلق یک فرقه مافیایی است و خانواده های آلبانیایی باید مراقب فرزندان خود باشند.

Deshmite e muxhahedineve: Si u behet lavazh truri te rinjve shqiptare! 

وضعیت اردوگاه فرقه رجوی در آلبانی، در گزارشی با عنوان «توقف» توسط این کانال مورد بررسی قرار گرفت. در برنامه تلویزیونی «تی وی» کانال آلبانی آمد: «اردوگاه چند سال پیش ساخته شده است و دارای هزاران عضو مجاهدین خلق است. آلبانی مکانی بود که یک فضای ۲۶ هکتاری در «مانز» را به مجاهدین داد تا «شهری» در آنجا بنا کنند، اما هیچ کس قبلاً در آن اردوگاه نبود.»

اعضای سابق فرقه رجوی در مقابل دوربین فیلم برداری این شبکه گفتند که  فرقه رجوی تلاش می کند کودکان آلبانی را آموزش دهند تا بخشی از ساختار آنها باشند.

این کانال همچنین گزارش داد: فرید شاه کرمی، عضو جدا شده از مجاهدین به دلیل شرایط بد، بیش از یک سال و نیم پیش از اردوگاه خارج شده است اما مجاهدین دیگر به او اجازه نمی دهد با خانواده خود در فرقه ملاقات کند.

در عین حال، رحمان محمدیان، دیگر عضو جدا شده این فرقه هشدار داد:  آلبانیایی های جوان با روش های مغزشویی فرقه رجوی به وضعیتی خطرناک کشیده می شوند.

به گفته وی، فرقه رجوی آلبانی را برای این انتخاب کرد که این کشور جزو اتحادیه اروپا نیست و به راحتی می تواند از این کشور برای اهداف خاص خود سواستفاده کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23308

نوشته های مشابه