• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

مردم ایران اسلامی بار دیگر صف خود را از اخلالگران به‌خوبی جدا کردند / تیر منافقین به سنگ خورد

  • کد خبر : 23307
  • 27 نوامبر 2019 - 12:18

فراق: مردم با فرهنگ ، هوشیار و با بصیرت ایران  علی رغم  تمام نقشه‌ها و برنامه‌های متعدد دشمن در سر بزنگاه  راه خود را از اغتشاش گران و به وجود آوردندگان  ناامنی  و شرارت‌ جدا کردند.

در چند برهه تاریخی از فتنه ۸۸ و ۹۶ و هم اکنون، قرار نگرفتن صف مردم در کنار اخلالگران  نتیجه بصیرت و هوشیاری مردم فهیم بوده و هست.  همان صحنه هایی که در روزهای اخیر اتفاق افتاد  که از طرفی آشوبگران و حامیان آنها در خارج کشور بدنبال  اقدامات خصمانه و ساختارشکنانه بودند و از طرف دیگر  مردم با محکوم نمودن  انان و  اعمال شنیع  یک بار دیگر دشمنان را  در رسیدن به خواسته های شوم شان ناکام نمودند.

 منافقین کور و کر و سایر گروه های معاند بدانند که قطعاً مردم ایران هیچگاه  اجازه سوءاستفاده اخلالگران و معاندان از اعتراضات مسالمت آمیز را  نمی‌دهد و با اخلالگران در  تخریب اموال عمومی و شرارت‌ و سایر سواستفاده های دیگر همراهی نخواهند کرد.  مردم در برابر هر کسی که بخواهد به بیت‌المال، جان و مال و ناموس آنان تعدی کند ایستادگی نموده و اجازه ادامه شرایط ناامنی در جامعه را نمی‌دهند.

متاسفانه این بار نیز شاهد بودیم دشمنان و مزدوران دست نشانده آنها چون منافقین و سلطنت طلبان  سازماندهی هایی را از قبل برای چنین موقعیت هایی ایجاد کرده بود. و تلاش داشتند که   اعتراض   مردم   با تصمیم جدید در مورد بنزین را، مخالفت مردم با نظام نشان دهند و با ایجاد موج گسترده  خشونت و نا امنی  مخالفان را به سمت امیال خودشان بکشانند که البته با  هوشیاری  جامعه  و مسئولین و  آگاهی رسانی  مطبوعات و رسانه ها  اهداف ضربه زننده  آشوب گران مشخص شد و مردم به سرعت از آنها جدا شده و تبری جستند.  در روزهای اخیز نیز  مردم شهرهای مختلف   با راهپیمایی های متعدد نشان دادند که صف  آنها همیشه  از آشوبگران جدا ست.

چنین حرکتی از سویی  نقطه عطفی بود که نشان داد مردم علی رغم این که  نسبت به موضوع گران شدن بنزین و شرایط اقتصادی اعتراض داشتند اما این موضوع را از کشور و حس وطن دوستی ، استقلال و امنیت خود  جدا کرده و همچنان از نظام حمایت می کنند. اعتراض  اما با اغتشاش، کارشکنی ، ساختار شکنی و… ضربه به جان و مال ناموس مردم  متفاوت است  و احدی  اجازه سوءاستفاده به فرصت طلبان  را نمی دهد.  به همین دلیل هم  دنیا شاهد بود که  به فاصله چند روز  مردم ایران  به صحنه آمده و راه شان را از اغتشاش گران  جدا کردند و دشمنان تیرشان به سنگ خورد.

در فضا و عصر جدید ارتباطات بدیهی است که انواع را ه های بیان اعتراض ، نظر، مخالفت و پیشنهاد وجود دارد و همانطور که شاهدیم صفحات اغلب رسانه ها و مطبوعات از نظرات ، موضع گیری ها  و بیانات مسئولین و کارشناسان گرفته تا مردم عادی مملو است و اعلام و بیان اعتراض و هر صحبتی بصورت مسالمت آمیز و غیر ساختارشکن تا حدودی که به امنیت و مصالح عمومی  وطن واستقلال ضربه ای وارد ننماید ازاد و بی مانع است و مردم همواره می توانند بصورت مسالمت آمیز اعتراض خود را بیان کنند

و اتفاقا چنین روش هایی نشان دهنده بصیرت و آگاهی بیشتر افرادی است که خواهان حل مشکل هستند نه از بین رفتن امکانات و امنیت و استقلال کشور و  نه درست گردن گره کور و از بین بردن راه بیان مشکلات

به همین دلیل خیلی از رسانه ها و مردم  این روز ها می گفتند   اگر فردی مطالبه ای دارد و نسبت به گرانی بنزین اعتراض دارد باید به صورت مسالمت آمیز اعتراضات خود را بیان کند نه طوری که مغازه های افراد کاسب شکسته شود و فضا طوری باشد که  از  از ترس آسیب دیدن  جرات بیرون آمدن و رفتن به  محل کار خود را نداشته باشیم.

 مشخص می شود چنین اعمال و افرادی  تنها  توسط گروه های ضد انقلاب هدایت شده اند. اعتراض و داشتن مطالبه  به  شکستن شیشه  بانک ها و تخریب  و اموال عمومی  منجر نمی شود نیست چرا که اینها مطالبه ی مردم نیست اینها خود اموال مردمند. اگر کسی مطالبه معشیتی دارد و مشکل گرانی دارد به دنبال آسیب زدن ، تخریب شکستن شیشه ماشین های مردم و ضربه به  اموال ملت نیست.

بنگرید که  مردم  باز هم جهت «حمایت از اقتدار و امنیت کشور»  و اعلام  انزجار  از هر گونه نا امنی و اغتشاش در کشور به بهانه اصلاح حامل های انرژی … در شهرهای مختلف به  راهپیمایی پرداختند.

هتک حرمت به قرآن کریم، توهین به مقدسات، تخریب اماکن عمومی، آتش زدن و غارت اموال مردم و شهادت تعدادی از مدافعان وطن و حافظان امنیت   اعتراض نیست ،  بخشی از جنایات اغتشاشگران و اشرار است. قربانی کردن حق اعتراض است

دشمنان این مرز و بوم متاسفانه بازهم نه تنها کاری برای این ملت نکرده و دردی از آنها را دوا نکردند  بلکه می خواستند حتی مرز اعتراض و  اغتشاش را  بهم یخته و با آتش زدن بانک ها، غارت فروشگاه ها و تخریب خیابان ها، آتش زدن منازل مسکونی، شکستن شیشه های اتومبیل ها و در نهایت کشته شدن تعدادی از هموطنان مان صحنه های مخالفت را به خشونت و جنگ های خیابانی و داخلی تبدیل نمایند و این اعمال نکوهیده  را مخالفت و اعتراض جلوه دهند که با خروش و عصبانیت ملت ایران مواجه  وباز هم نزد مردم ایران منفورتر شدند.

مرتضی حیدرزاده

انجمن نجات استان اردبیل

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23307