• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افشاگری جدا شده های فرقه رجوی از ترفندهای کثیف مالی: افراد مستمری بگیر از رجوی، مجبور مقابله با جداشده ها می شوند

  • کد خبر : 23258
  • 26 نوامبر 2019 - 11:43

جمعی از جدا شده های فرقه رجوی با انتشار نامه ای نوشتند: هر فعالیتی از طرف نفرات مستمری بگیر فرقه که علیه ما انجام شود ما هیچگونه واکنش متقابلی نخواهیم داشت چون کاملاً می دانیم که آنها زیر فشار و اجبار و سوء استفاده های رذیلانه فرقه از مشکلات مالی و صنفی آنها مجبور به این کار شده اند.

به گزارش فراق، متن نامه جدا شده های آلبانی درباره افشاگری از ترفندهای کثیف مالی فرقه را در زیر می خوانید:

« امروز بیستم نوامبر است و دفتر فرقه که همیشه اول ماه مستمری نفراتش را می داد این ماه با بیش از ۱۵ روز تاخیر نفرات را یک به یک صدا زده و در رذیلانه ترین شکل ممکن افراد را مجبور به دادن اعترافات و تعهدات اجباری کرده است. حتی آنها را تهدید کرده چنانچه از این امر تبعیت نکنند مستمری آنها قطع خواهد شد.
خیلی از نفراتی که مجبور به امضای این اجبار نامه از طرف فرقه پلید رجوی شده‌اند مستقیم و غیرمستقیم با خود من و دوستان تماس گرفتند و بعضا حضوری ضمن ابراز ناراحتی از این سوء استفاده رذیلانه فرقه عذرخواهی و ابراز انزجار از این حرکت کثیف فرقه هم کرده‌اند و بعضاً به خودشان دشنام می‌دادند و می گفتند مرگ بر این زندگی سگی که این فرقه کثیف به ما تحمیل کرده و ما همان برده های درون تشکیلات فرقه هستیم که امروزهم برای فرقه برده های بیرون تشکیلاتی محسوب میشویم.
موضوع از این قرار است حاج عبداله مسئول دفتر فرقه به همراه دژخیمان جواد خراسان و فریدون سلیمی به امر رهبر پاکبازشان به همه نفرات گفته اند که همانطور که جدا شده ها در تیرانا (منظور نفرات ما هستند که دست این فرقه را برای همگان باز کرده‌ایم و ماهیتش را بر همگان مخصوصا مردم آلبانی بارز می کنیم) با ما مرزبندی دارند و علیه ما مصاحبه و افشاگری می کنند شما هم عینا اگر می خواهید در زیر سایه سازمان باشید و سازمان شما را تأمین کند باید این برگه تعهدات را امضا کنید و دقیقا مثل آن ها مقاله بنویسید و مصاحبه کنید و حتی به مراجع قضایی اینجا بیاید و علیه آنها شهادت بدهید و شکایت کنید و هر کار دیگری که لازم باشد در انتهای این خواسته ها هم از نفرات برگه ای گرفته شده که باید امضا می کردند مبنی بر اینکه سازمان مجاهدین هیچ تعهدی در قبال وضعیت حقوقی و شرایط من، و غیره من در آلبانی ندارد.
این درحالی است که این ابن الشیطان‌های روزگار و این پس فطرت های آدم نما به روی مبارک خودشان نمی آورند که قرارداد آنها با دولت آلبانی تامین همه نفرات سازمان بود.  قسمت عبرت آموز قضیه اینجاست که تا زمانی که افراد خودشان در تیرانا بودند ماهانه چند صد یورو علاوه بر کمکهای کمیساریا و سایر کمک هایی که عمدتا رو به نفرات خودشان و آقازاده هایشان بود می دادند ولی همین که اینجا کمی پا سفت کردند و فرزندان دلبندشان هم به جای امن تری رسیدند و در سایه پرتوی پر مهر و محبت خواهر مریم شان و الطاف سازمان پرافتخار مجاهدین قرار گرفتند شروع به انتقام کشی از سایر جدا شده هایی که در اینجا بودند کردند که در جریان هستید هر روز یک مشکلی را ایجاد می کردند تا همه را خسته و در به در کنند. از تعطیلی رمسا کمیساریا و سایر موضوعات گرفته تا این فیلی که الان برای نفرات مستمری بگیر خودشان هوا کرده اند. از آنجایی که اینها خودشان بهره ای از آنچه که عقل و شعور نامیده می شود نبرده اند فکر می‌کنند سایرین نمی فهمند که این ها چه کار می‌خواهند بکنند. دقیقاً همان دعوای درون تشکیلات بین نفرات که خود سران تشکیلات فرقه ایجاد می کردند تا با شیوه اختلاف بنداز و حکومت کن تشکیلات پلیدشان را اداره کنند. الان هم به خیال خام خودشان فکرکرده اند که می‌توانند یک دعوای شبه تشکیلاتی در بیرون فرقه بین نفرات جدا شده که از خودشان مستمری دریافت می کنند با ما ایجاد کنند و اینطوری ما را درگیر یکدیگر کنند و انرژی ما را معطوف به آنها و خودشان را به در ببرند.
بدینوسیله من و تمام دوستان ساکن در تیرانا در پایان این افشا نامه اعلام می کنیم که :
دست فرقه کاملا برای ما رو شده و هر اتفاقی و هر حرکت و فعالیتی از طرف نفرات مستمری بگیر فرقه هم که علیه ما انجام شود ما هیچگونه واکنش متقابلی و مقابل به مثل نخواهیم داشت چون کاملاً می دانیم که آنها در زیر فشار و اجبار و سوء استفاده های رذیلانه فرقه از مشکلات مالی و صنفی آنها مجبور به این کار شده اند. کما اینکه بسیاری از آنها خودشان مستقیم و غیر مستقیم به ما گفته اند و ما بی خبر نیستیم. بنابراین ما امضا کنندگان تنها و تنها خود را مجاب به وظیفه ملی و میهنی خودمان که همانا افشای چهره واقعی این فرقه شیطان صفت برای نسل جوان ایران و مردم محترم آلبانی می دانیم و با هیچ کس دیگری نه تنها دعوا و دشمنی و خصومتی نداریم بلکه خیلی هم احترام می گذاریم چه برسد به این دوستان سابق که همگی قربانیان این فرقه هستند و مثل گذشته هر کمکی از دستمان بر بیاید در حد توان دریغی نخواهیم داشت. مرگ بر فرقه شیطان صفت رجوی پلید»

امضاکنندگان:
حسن حیرانی
رحمان محمدیان
غلام رضا شکری
احسان بیدی
حسن شهباز
علی هاجری
موسی دامرودی
هادی ثانی خانی
محمد عظیم میش مست
غلامعلی میرزایی
پرویز حیدرزاده
مالک بیت مشعل

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23258