• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

یک عضو جدا شده از فرقه رجوی، دستگیری «احسان بیدی» را محکوم کرد / دولت آلبانی موظف است حقوق پناهجویان را در خاک خود رعایت کند

  • کد خبر : 23235
  • 25 نوامبر 2019 - 10:19

​ میر باقر صداقی، عضو جدا شده از فرقه رجوی با انتشار پیامی به دستگیری «احسان بیدی» اعتراض کرد.

به گزارش فراق، متن پیام وی به شرح زیر است:

«اخیرا در خبرها خواندم که آقای احسان بیدی طبق توطئه فرقه رجوی توسط پلیس آلبانی بی دلیل مورد بی احترامی قرار گرفته و پلیس آلبانی او را دستگیر و به زندان نا معلومی منتقل کرده است. وضعیت بیدی طوری است که به وی تفهیم اتهام نشده، امکان ملاقات نداشته و به وکیل هم دسترسی ندارد.

من این توطئه کثیف فرقه رجوی علیه اعضای جدا شده را محکوم می کنم و مطمئن هستم فرقه رجوی به دلیل افشاگری های آقای احسان بیدی این دام را علیه وی پهن کرده تا از این طریق از اعضای جدا شده و معترض در آلبانی زهر چشم بگیرد.

 احسان بیدی و سایر اعضای جدا شده به عنوان پناهجو به طور قانونی به آلبانی وارد شده اند و دولت آلبانی موظف است با احترام به قوانین، حقوق پناهجویان را در خاک خود رعایت کرده و از آنها حمایت کند. اما متاسفانه تا به امروز ما خلاف آن را دیده و شنیده ایم؛ از جمله قطع مستمری ماهانه اعضای جدا شده توسط «یو. ان» در آلبانی. من به عنوان یک دوست سابق برای خود وظیفه می دانم اینجا در سوئیس نامه اعتراضی خودم را به مقامات «یو. ان. اچ. سی. آر» شهر  ژنو فرستاده و از ایشان در خواست کمک کنم. از تمامی آزادی خواهان در خواست دارم از کمک به آقای احسان بیدی و سایر اعضای جدا شده در آلبانی دریغ ننمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23235

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد