• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

تبانی فرقه رجوی با وزارت کشور و پلیس امنیت آلبانی / محدود کردن «احسان بیدی» در شهر «مانز» / بی محابا برعلیه رجوی جنایتکار خواهیم تاخت

  • کد خبر : 23047
  • 10 نوامبر 2019 - 8:53

مدتی است که فرقه رجوی دست به تشبثات و اقدامات مذبوحانه ای می زند که ایجاد موانع و مشکلات برای جداشده های از فرقه و وارد کردن پلیس آلبانی جهت پیشبرد اهداف ننگین شان از آن جمله است.

اخیرا فرقه رجوی برای یکی از جدا شده های فرقه رجوی محدودیت های شدیدی در شهر «مانز» اعمال کرده است.

ما ایجاد محدودیت برای آقای احسان بیدی در کشور آلبانی  و قرار دادن ایشان  در کمپ بسته در شهر مانز (از توابع بندر دورس) را به شدت محکوم می کنیم و خواستار رفع همه موانع ایجاد شده توسط دولت آلبانی هستیم.

بی تردید این جنایت توسط سران فرقه رجوی و در تبانی با وزارت کشور و پلیس امنیتی آلبانی ایجاد شده است . ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و مشمئز کننده فرقه رجوی که تاب کوچک ترین مخالفت را ندارد ، از تمامی کسانیکه امکان کمک و حمایت از آقای احسان بیدی را دارند درخواست داریم که به یاری ایشان بشتابند.

 این اقدام بزدلانه فرقه جنایتکار رجوی در جهت بستن دهان رها یافته ها و جدا شده ها از زندان های رجوی است تا مهر سکوت و ذلت و خواری را تحمیل نماید.

درود بر تمام کسانی که برعلیه توطئه های فرقه افشاگری می نمایند و زندگی خود را وقف برملا کردن چهره کریه و زشت فرقه رجوی می کنند و خواب راحت و طعام خوش را بر خود حرام کرده اند. این مبارزه ادامه دارد و بی محابا بر علیه رجوی جنایتکار خواهیم تاخت  تا مانع از پیوستن نسل جوان و نا آگاه به این فرقه تبهکار باشیم و نگذاریم خانواده های بیشتری بدبخت شوند. باید به جدا شده ها کمک کرد و از آنها حمایت نمود تا رجوی به اهداف پلیدش نرسد.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23047