• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

بازی کثیف رجوی با اعضای جداشده / اعلام حمایت «سعید ناصری» از افشاگری جداشده های فرقه رجوی

  • کد خبر : 23046
  • 10 نوامبر 2019 - 8:53

اخیرا فرقه تروریستی رجوی با روی آوردن به یک بازی کثیف سیاسی و مارک زدن به اعضای جداشده در آلبانی و اروپا سعی درگمراه کردن اذهان از وضعیت وخیم و شکننده تشکیلات خود در آلبانی دارد.

اگر چه این اقدام بیشتر مصرف داخلی دارد و یک فرار به جلو ناشیانه محسوب می گردد. این فرقه تا زمانی که در عراق و تحت حمایت صدام حسین رئیس جمهور مخلوع عراق قرار داشت، اعتراضات اعضا و درخواست های آنها برای جداشدن را با شکنجه و زندانی کردن در اشرف و ابوغریب حل و فصل می کرد ولی بعد از انتقال از عراق به کشور آلبانی به خاطر تغیر شرایط آلبانی اهرم های سرکوبش کارایی خود را از دست دادند و به همین دلیل در همان سال اول ورودش با موج جدایی بی سابقه اعضا روبرو شد.

سران این فرقه برای جلوگیری از جدایی اعضا به بازی کثیف پرونده سازی و اتهام زنی به اعضای جداشده دست زدند. تلاش بی وقفه برای وابسته نشان دادن اعضای منتقد جداشده به ایران و کشف به اصطلاح حمله تروریستی به مقر اشرف ۳ در همکاری اطلاعاتی با نیروی قدس گوشه ای از این سناریو مضحک و نخ نما شده بود.

مریم رجوی که وحشت سرتاپایش را فراگرفته برای کاهش تاثیرات افشاگری اعضای جداشده در آلبانی و اروپا علنا طی فراخوانی از شهروندان ایرانی مقیم اروپا خواست که هر گونه فعالیت جداشدگان در اروپا را به پلیس آن کشورها گزارش کنند و بدین ترتیب آنها را دعوت به جاسوسی و راپرت دهی کرد. اگر چه این اقدام بی شرمانه با تنفر و انزجار ایرانیان شرافتمند در سرتاسر اروپا مواجه خود شد ولی نشان می دهد تا کجا تحت فشار افشاگری های اعضای جداشده قرار دارد.

جالب اینجاست افرادی که این چنین به آنها انگ زده می شود همان اعضایی هستند که سال ها از بهترین روزهای عمر خود را در این تشکیلات جهنمی و وعده های فریبنده رجوی تلف کرده اند و اکنون با گذران عمر، جوانی و آرزوهای بر باد رفته به دنبال گذران ایام باقی مانده عمرشان هستند. عبرت روزگار را بنگیرید، فرقه رجوی که تحت حاکمیت صدام از هیچ خیانت و جنایتی در حق مردم ایران، اعضای خود  و مردم عراق کوتاهی نکرد و ستون پنجم حزب بعث و جاسوسان سرویس های اطلاعاتی رژیم سابق عراق بود و اکنون هم عامل اجرایی سرویس های اطلاعاتی سعودی، سیا و موساد است و به این کار هم افتخار می کند عملکرد سیاه خود را به منتقدانش نسبت می دهد. خطاب به مریم قجر باید گفت نمی توانی با این اقدامات مشمئز کننده مانع از ریزش نیروها و فروپاشی محتوم تشکیلات جهنمی خود شوی. خیانت ها و جنایات شما هیچ گاه از حافظه تاریخی مردم ایران پاک نخواهد شد.

من به عنوان یک عضو جداشده ضمن محکوم کردن این اقدام فرقه، حمایت خود را از تلاش های افشاگرایانه دوستان جدا شده ام در آلبانی و اروپا اعلام می کنم و به آنها افتخار می کنم که این چنین شجاعانه در مقابل خیانت های این فرقه ضدانسانی ایستاده اند.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23046