• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اظهارات «مسعود خدابنده» در گفت و گو با یک رسانه: اعلام اخراج فرقه رجوی از فرانسه خبری درست بود که تکذیب شد! / دولت فرانسه از فرقه رجوی به شدت ناراحت است

  • کد خبر : 23045
  • 10 نوامبر 2019 - 8:53

یک عضو سابق فرقه رجوی گفت: دولت فرانسه از فرقه رجوی به شدت ناراحت است، زیرا براساس اسنادی که به تازگی منتشر شده اتهام بمب گذاری نشست سال گذشته منافقین درپاریس فیک نیوز بوده و توسط خود این فرقه طراحی شده بود.
به گزارش فراق، مسعود خدابنده در گفتگو با تلویزیون ایران اینترنشنال درباره اطلاعات منتشر شده مبنی بر ارتباط دولت فرانسه با فرقه رجوی و تلاش فرانسه برای کتمان آن گفت: « اعلام اخراج فرقه رجوی از فرانسه خبری درست بود که دولت فرانسه را وادار کرد تا آن را تکذیب کند. همچنین به تازگی مدارکی بیرون آمده که نشان می دهد اتهام بمب گذاری به دیپلمات های ایران در نشست سال گذشته این سازمان در پاریس فیک نیوز بوده و به همین دلیل با سازمان مجاهدین به مشکل خورده است.»
این عضو سابق فرقه رجوی افزود: « قرار بوده پس از انتقال اعضای این فرقه به آلبانی، زهرکشی شده و سپس در جامعه رها شوند که با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا و قدرت گیری شخص جان بولتون این پروژه کنار رفته و فرقه رجوی پروژه های مربوط به اقدامات سایبری و اطلاعاتی را علیه ایران اجراء می کند.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23045

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی