• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

برای همت و غیرت یک مادر

  • کد خبر : 23006
  • 04 نوامبر 2019 - 14:03

در جریان مبارزات آزادی خواهی ما گاهی به تاریخ مراجعه می کنیم و به ده ها سال و بعضا به صدها سال گذشته می نگریم، درحالی که جلوی چشمانمان، نمونه های بسیار زیادی وجود دارد که فقط کافی است یک نگاه بیندازیم.

آزادی خواهی مادری که برای نجات فرزندش از چنگال های خونین رجوی ملعون از هیچ کاری دریغ نکرده و با فداکاری حداکثری و تلاش های شبانه روزی، خود را وقف رهایی فرزندش نموده است.

شاید در تاریخ از این صحنه ها زیاد باشد ولی قطعا قابل دیدن نیستند و فقط باید داستان وار آنها را در کتابها خواند و یا بعضا فیلم های تخیلی شان را در تلویزیون و سینما دید  اما این یکی دقیقا جلوی چشمانمان است و موجب تحیر و اعجاب همگان شده است. تاریخ زنده ای که هنوز هست و نفس میکشد و نیاز نیست که در اذهانمان تجسم نمائیم .

برای خانم عبدالهی و سایر مادران دردمند دعای خیر داریم و آرزومندیم که به زودی فرزندانشان را از چنگال های خونین رجوی نجات دهند و به غم هایشان پایان داده شود.

قطعا که از این مادران در میهن عزیزمان به دلیل به گروگان گرفتن فرزندانشان توسط فرقه رجوی کم نیستند پس دعا می کنیم که همه مادران به آرزوی دیرینه خود برسند و با دیدن فرزندانشان چشمانشان روشن گشته و قلب های دردمندشان التیام یابد.

دل نوشته ای از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23006