• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

گیجی فرقه رجوی از ماجراهای اخیر

  • کد خبر : 22913
  • 30 اکتبر 2019 - 10:58

سخنگوی فرقه رجوی که اسم مستعار شخص «مسعود رجوی» است و هر از گاهی اطلاعیه های موهوم و خنده داری صادر می کند این روزها گیج شده و نمی داند از چه کسی دفاع کند و از چه کسی حمایت نماید و به چه کسی بتازد ( دقیقا وضعیتی که اکنون داعش با آن مواجه است ). باور کنید که عین حقیقت است ، یعنی یک گیجی بسیار مفرطی رجوی را فرا گرفته که خودش هم نمی داند بلاخره چه باید بکند.

یک روز از تظاهرات «لردگان» حمایت می کند که بعد از یکی دو روز ته می کشد ، یک روز گیر می دهد به تظاهرات مردم عراق و آن بیچاره ها را می فرستد به مسلخ مرگ زیرا هنوز در عراق تعدادی از این افراد آشوب طلب هستند که برای منافقین و فرقه رجوی کار می کنند و در عوضش پول هنگفتی می گیرند . چند روز بعد این اعتراضات پایان می پذیرد . بعد خبر دستگیری فردی به نام « روح اله زم»  گیر می دهد به گرداننده سایت موسوم به  آمد نیوز که بله ، این آقای  زم  از اول هم آتش بیار معرکه حکومت ایران بوده و از این قبیل حرف ها ! در حالی که تا چند روز قبل اخبار سایت موسوم به آمد نیوز  خوراک تبلیغاتی شبکه های اجتماعی فرقه رجوی بود و در تلویزیون ماهواره ای رجوی موسوم به سیمای آزادی  بازار گرمی می نمود و به نقل از این سایت اخبار ضد ایرانی منتشر می کرد ، ولی به محض اینکه این مهره کوکی آمریکا و سازمان های اطلاعاتی غرب توسط عناصر اطلاعاتی سپاه پاسداران به طور شگفت انگیزی دستگیر می شود ، از دیدگاه رجوی جناب روح اله زم تبدیل به عنصر خود ایران شده است ( دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را )؟.

امروزها هم گیر داده است به تظاهرات مردم لبنان که به خاطر مسائل اجتماعی و اقتصادی بر علیه دولت خودشان اعتراضاتی به راه انداخته اند ، مثل هر کشور دیگری . یکی نیست که به رجوی بگوید اعتراضات و تظاهرات مردم لبنان « تو را سنه نه» ( اصطلاح ترکی که به معنی به تو چه ) ! راستی اگر اعتراضات بر حق است و باید ادامه داشته باشد چرا در رابطه با تظاهرات مردم فرانسه موسوم به «جلیقه زردها» ساکت مانده اید ؟ مگر آنها مردم نیستند ؟ مگر حرف حق نمی زنند ؟ بله به این جاها که می رسد فرقه رجوی لال می شود و توان صحبت کردن و موضع گیری را  ندارد .

خب من خدمت شما آخرین حالت های فرقه رجوی را عرض کردم ، همچنانکه مشاهده می فرمائید در درون تشکیلات آهنین رجوی ( خنده حضار ) یک به هم ریختگی شدید بچشم می خورد که نیروها را دچار آشفته بازار نموده است ، که بلاخره این داستان هایی که رجوی سر هم می کند و آسمان را به ریسمان می بافد به خاطر چیست ؟ چرا هر روز رجوی گیر می دهد و به نحوی می خواهد به بقیه این را القاء نماید که همه اینها مبین پیروزی حتمی رجوی است.

به نظرم این طبیعی است که رجوی بعد از شکست های پیاپی خودش در عرصه داخلی و بین المللی که به اهداف از قبل پیش بینی شده اش نرسیده  اقدام به این فرافکنی ها می نماید تا بلکه به سایرین و نیروهای وا رفته خودش این را القاء نماید که گویا اوضاع در کنترل رجوی است و همه چیز طبق برنامه پیش می رود و جمهوری اسلامی هم ظاهرا شمارش معکوسش شروع شده است و نیروهای وا رفته تشکیلات باید منتظر یک روز طلایی باشند که گویا قرار است که حکومت ایران سرنگون شده و رجوی بیاید و زمام امور را به دست بگیرد .

اما من فکر می کنم که در این اخبار چند روز گذشته خبر دستگیری روح اله زم بسیار مورد توجه فرقه رجوی قرار گرفت و علی القائده باید تدابیری را اتخاذ نمایند زیرا بیم خواهند داد که ممکن است همین بلا سر نیروهایی وار رفته اش که در کشورهای اروپایی ول می چرخند و به نفع رجوی تبلیغ می کنند بیاید و دستگیر شده و به ایران بازگردانده شوند .

خاطرم هست که در زمان دستگیری سرکرده جنبش موسوم به «پ کا کا » مربوط به کشور ترکیه به نام «عبداله اوج آلان» یک به هم ریختگی در راس سازمان به وجود آمد و تمام تردداتشان را متوقف کردند و شروع به بازنگری دستگاه حفاظتی خودشان نمودند ( از بالا تا پائین ) و بعد از مدتها ترددات خودشان را از سرگرفتند . زیرا حدس و گمان بر این بود که همین بلا بر سر سران سازمان از جمله بر سر خود مسعود رجوی بیاید . نگاه نکنید که اینگونه وانمود می نمایند که گویا روح اله زم از نیروهای خود ایران بوده است ، نخیر ، این قبیل حرفها ناشی از گیجی ضربه حاصله است . مخصوصا که مریم رجوی بین فرانسه و آلبانی تردد دارد ، الان بشدت دستگاه حفاظتی آنها بهم ریخته است و تمام تردداتشان در بین کشورها و حتی در خود آلبانی را مورد بازنگری قرار داده اند تا که نکند این بلا بر سر خود آنها بیاید.

پس لطفا تحت تاثیر اخبار و دود ودم های رجوی قرار نگیرید و شانتاژهای آنان شما را از خود بیخود نکند. این حرفه اصلی آنان است و به این حرفه ادامه خواهند داد تا عمرات خودشان را بگذرانند و در این شکاف ها مثل یک ویروس باقی بمانند.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22913