• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

افشاگری از ارتباط عوامل سایبری فرقه رجوی با «آمد نیوز»

  • کد خبر : 22789
  • 23 اکتبر 2019 - 9:25

 پس از انتشار خبر دستگیری روح اله زم در ارتباط با آمدنیوز، فرقه رجوی با استفاده از عوامل سایبری خود در فضای رسانه و مجازی عملیات گسترده ای را در جهت تخریب این موضوع بکار گرفته و با ادعای اینکه در بیانیه های خود درخصوص آمد نیوز اطلاع رسانی داشته و آن را از ابتدا یک پازازیت اطلاعاتی می دانسته، خود را بار دیگر در قالب دانای کل قرار داده و دستگیری وی را موضوعی جعلی و بی ارزش نشان می دهد.

به گزارش فراق به نقل از پایگاه خبری مزاحمین خلق، جدای از افرادی که در کانال آمد نیوز عضویت داشته و می توانند شاهدی بر این موضوع باشند، با جستجویی ساده می توان برخی از خبرهای مهم مربوط به فرقه را در این کانال مشاهده نمود.

این تبادل خبری توسط عوامل سایبری نفاق که برخی از آنها با پوشش هایی در کانال عضو بوده و در ارتباط گیری های خود با روح اله زم از وی درخواست انتشار اخبار مربوط به رجوی ها را داشته اند و از طرفی دیگر ادمین کانال به نوعی هوادار این تروریست ها بوده و برخی از اخبار را در آمد نیوز منتشر نموده و بازخورد هایی از آن را اطلاع رسانی کرده است.

همچنین در اسناد منتشر شده مشخص شده که روح اله زم در قبال گرفتن پول از منافقین برخی از خبرهای مهم را منتشر نموده است.

چرا پیش بینی جلوتر اعلام نشد؟

حالا سوال اصلی این است که چگونه یک تشکیلات مدعی آگاهی و اطلاعات، در روزهایی که آمد نیوز در اوج خود قرار دارد و به عنوان هوادار اخبارشان را منتشر می کند، با یکدیگر در ارتباط کاری هستند و با دریافت پول آن ها را در فضای مجازی حمایت می کند، فرقه رجوی هیچ اشاره ای به پارازیت اطلاعاتی بودن آمد نیوز ندارد و با وی در ارتباط است؟

آیا کمیسیونی که فرقه مدعی از آن نام می برد، در آن روزها در خواب بوده؟

پر واضح است که، برای این فرقه تا لحظه ای که مفید باشید شما را می بیند و به شما اهمیت میدهد و در لحظه ای بعد بنا بر همان ماهیت وجودی و ذاتی نفاق گونه و ریاکارانه اش تغییر ماهیت داده و دیگر شما را نمی شناسد. از دیگر اسناد این واقعیت می توان گذری بر خاطرات جداشدگان از فرقه رجوی را یادآوری نمود، همان افرادی که تا قبل از جدایی خود تروریست های فرقه به آن ها اهمیت داده و در فردای جدایی از آن ها به عنوان مزدور های نظام نام برده می شود.

 از سوی دیگر تروریست های سالمند رجوی برای دیدن شدن و گدایی توجه مخاطبان به آنها مجبور به انتشار اخباری کذب در زمینه های مختلف بوده و هستند و در این میان با دادن گاف هایی این چنین، ماهیت کثیف و پلید خود را در عدم حمایت از هوادارن قبلی و فعلی را بسیار آشکار نشان می دهند.

لازم به ذکر است اگر آمد نیوز همچنان در حال فعالیت های خود در فضای مجازی بود، این فرقه تروریست هرگز اشاره ای به آن نمی کرد و تنها بعد از انتشار خبری درخصوص ایران، این سالمندان منافق همانند کفتارها به سراغ شکارهایی می آیند که قبلا توسط شیرها تسخیر شده تا با استفاده از محتویات باقی مانده احتمالی نام ننگ خویش را به آن موضوع گره زده و خودنمایی کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22789

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود