• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

وحشت فرقه رجوی از گرفتار شدن به سرنوشت «زم» / سران فرقه رجوی به پای میز عدالت کشانده خواهند شد

  • کد خبر : 22767
  • 21 اکتبر 2019 - 11:44

«روح اله زم» سرشبکه قلابی موسوم به صدای مردم یا همان آمد نیوز بالاخره به دام افتاد و برای پاسخگویی به اقداماتش به داخل کشور هدایت شد.

قبل از هر چیزدستگیری زم درس عبرتی شد برای آن دسته از افراد و گروه هایی که در خارج کشور زیر سایه و چتر حمایتی نیروهای امنیتی بیگانه به امید رسیدن به نان و نوایی در ایران نشسته اند.

واقعیت این است که شبکه آمدنیوز برخلاف اسمی که برای خود یعنی صدای مردم انتخاب کرده بود طی ساله ای گذشته در هماهنگی با سرویس های بیگانه کاری جز خیانت به صدای مردم ایران نکرده است.

حال بعد از دستگیری زم گروه ها و دستجات اپوزسیون نما در خارج کشور ظاهرا از ترس گرفتارشدن به سرنوشت زم به پرت و پلا گویی افتاده  و مواضع ضد و نقیضی را در مورد علت و نحوه دستگیری او اتخاذ کردند.

دربین آنها طبق معمول فرقه رجوی دستگیری زم و نحوه آن را قدرت نمایی کاذب ایران عنوان کرده و به طرز مضحکی مدعی شدند که  زم از اول مهره ایران بوده است! اما واقعیت امر این است که چنین موضعی از سوی سرگردگان فرقه نشان دهنده هراس آنها از گرفتارشدن به سرنوشت زم است .  حتما این بار هم مریم قجر برای سران فرقه اش نشست بحث صلیب گذاشته اما جریان نشست صلیب چی بود ؟  بعد از هشت سال جنگ تحمیلی بالاخره آتش بس بین ایران و عراق برقرار شد.

تمامی خواب و خیال های رجوی پنبه شد و موج مسئله داری و جدایی اعضا شروع شد. از طرف دیگر رجوی احساس کرده بود که  تاریخ مصرفش برای صدام تمام شده و هر لحظه ممکن است صدام به عنوان حسن نیت وی را به ایران مسترد کند. به همین خاطر روزی مسئولین لایه ای از اعضا را درسالن نشست که نزدیک مقر ستاد احمد واقف بود جمع کردند. هیچکس هنوز نمی دانست موضوع از چه قراراست تا اینکه بعد ازگذشت ساعتی رجوی با لباس غیرنظامی وارد سالن شد. چهره او به شدت پریشان و درهم بود. دقایقی به همه نگاه کرد بعد لب به سخن گشود .گفت جنگ تمام شده و برای اینکه مثلا احساسات حاضرین را نسبت به خودش برانگیزد گفت: این احتمال وجود دارد که هر لحظه صاحب خانه ( صدام) تصمیم بگیرد برای حسن نیت تمام اعضا و به خصوص شخص مرا را کت بسته به ایران تحویل دهد. حالا آمدم با شما اتمام حجت کنم درصورت چنین پیش آمدی هیچکس نباید خود را زنده تسلیم دشمن کند و حالا شما حاضرید به همراه من صلیب های خود را بردارید ؟ همه ما هنوز خوب برایمان روشن نشده بود که موضوع از چه قرار است جواب دادیم بله ! ولی منظور رجوی این بود که در صورت استرداد همه باید دست به خودکشی بزنند. البته طبق معمول خودش چنین کاری نمی کرد و به طریقی جان خود را با فراراز عراق به در می برد.

درحقیقت  رجوی با برگزارکردن نشست بحث صلیب هدف دیگری هم داشت او با مظلوم نمایی سعی کرد به این طریق جلوی ادامه ریزش نیروهایش را بگیرید .

درنهایت روند تحولات منطقه کمی به کمک رجوی آمد و او با خوش خدمتی بیشتر به صدام شرایط برایش تغییر کرد وتوانست به حیات خود زیر سایه صدام ادامه دهد و نشست صلیب هم ادامه پیدا نکرد.

حال سرگردگان فرقه بعد از دستگیری زم از ترس گرفتارشدن به سرنوشت او به هذیان گویی افتاده وعنوان کردن زم از اول نیروی خود ایران بوده که  حالا او را به داخل ایران برگرداندند  ! اما واقعیت این است که سرگردگان فرقه رجوی با چنین خزعبلاتی فقط می خواهند به خودشان دلداری دهند که به سرنوشت زم گرفتار نخواهند شد. ولی قطعا از چرندیات آنها چنین بر می آید که ته دلشان خالی شده که تاریخ مصرف آنها هم برای اربابانشان به زودی تمام می شود و دیگر چتر حمایتی خود را از دست خواهند داد و از الان خود را دردام نیروهای امنیتی ایران می بینند .

حتما این روزها مریم قجرکه گفته می شود مبتلا به بیماری لاعلاج سرطان مبتلا است برای دیگر سران فرقه اش نشست بحث صلیب گذاشته و به آنها گفته از الان صلیب های خود را بردارند. اما نمی داند که دیگر دورانی گذشته و بحث صلیب دیگر فایده ایی برایشان ندارد و شکی نیست که سران فرقه رجوی و همه افراد وگروه هایی که طی سالیان در حق ملت ایران جنایت وخیانت کردند به زودی به سرنوشت زم گرفتارشده و برای پس دادن حساب همه خیانت های خود به پای میز عدالت کشانده خواهند شد.

یادداشت از: حمید

انتهای پیام / انجمن خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22767