• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

ترس فرقه رجوی از عادی شدن روابط ایران با کشورهای منطقه

  • کد خبر : 22733
  • 17 اکتبر 2019 - 10:13

در اخبار به صورت جسته و گریخته می بینیم که بعضی کشورها خصوصا عراق به دنبال عادی سازی روابط دیپلماتیک ایران و عربستان سعودی هستند.

موضوعی که صد البته بسیار مهم است و بارها مسئولین دستگاه دیپلماسی ایران هم به آن اشاره داشته اند که از این عادی شدن روابط استقبال می کنند.

تا قبل از حمله پهبادی یمنی ها به تاسیسات نفتی عربستان که اتفاقا خسارت سنگین و زیادی هم به آن وارد شده بود، سیمای فرقه ترجیح می داد که اساسا اخبار جنگ ظالمانه عربستان علیه یمن را پوشش ندهد و به جای نمایش صحنه های بمباران شهرهای یمن و کشته شدن زنان و بچه های بی دفاع یمنی، به پخش راز بقا یا فیلم سینمایی مبادرت می ورزید!

بعد از حمله به آرامکو که شاید خیلی از کارشناسان نظامی دنیا هم چنین تصوری از قدرت ارتش یمن نداشتند، مجاهدین با تمام قوا پشت انعکاس این خبر آمدند و عینا موضعی که سران سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی داشتند را تکرار می کردند و آن را به ارتش ایران نسبت می دادند و می گفتند که پشت این حمله ایران بوده است.

چرا که ارتش یمن چنین قدرتی را ندارد! به اعتقاد شخص من همانطور که سعودی ها برای کشتن مردم بی دفاع یمنی از هواپیماهای جنگی، تانکها و خودروهای زرهی، بمب ها و انواع و اقسام سلاح های غربی که البته با آموزش مستشاران و مربی های همان کشورها همراه است استفاده می کنند، یمنی ها هم حق مسلم دارند که برای دفاع از خودشان و برای ضربه متقابل به کشوری که به خاک آنها تجاوز می کند ازهر امکانی استفاده کنند! هرچند که بارها مسئولین سیاسی و نظامی ایران بر این تاکید داشتند که ما دخالتی در حمله پهبادی به تاسیسات آرامکو نداشتیم و حتی رئیس جمهور ایران در نیویورک هم به همگان اعلام داشت که اگر کسی مدرکی دال بر اینکه ایران در این حمله پهبادی به تاسیسات آرامکو نقش و دخالتی داشته، رو کند!

اما وضعیت موضعگیری های دار و دسته فرقه رجوی بسیار خنده دار است. تا قبل از آرامکو صدایشان در نمی آمد و هیچ خبری از کشتار بی رحمانه یمنی ها منتشر یا منعکس نمی کردند. اما به یکباره بعد از ضربه خوردن اربابشان سعودی، گویی به یکباره تخم کفتر خوردند و زبانشان باز شد و پشت سر هم اخبار آرامکو را منعکس می کنند و مواضع دشمنان مردم ایران را بازگو می کنند.

این است عاقبت مزدوری و پول از دشمنان مردم ایران گرفتن! آنها خوب می دانند که اگر کلامی بر خلاف میل سعودی ها حرف بزنند، مستمری ماهانه شان قطع خواهد شد و بایستی در خیابانهای اروپا کاسه گدایی بدست گیرند و دوباره مالی اجتماعی کنند! البته فرق الان با گذشته که آنها می توانستند نیروهایشان را به خیابانها بفرستند تا از مردم کوچه و خیابان پول بگیرند این است که اگر کسی را به خیابان بفرستند دیگر باز نخواهد گشت.

یادداشت از: الف عباسی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز فارس

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22733