• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

«اعظم قهرمانی» خواهر یکی از اسیران فرقه رجوی: «حسین جان» وضعیت پدر بسیار بحرانی است / اگر سازمان کذایی شما اجازه می دهد حداقل با پدرت یک تماس بگیر

  • کد خبر : 22723
  • 16 اکتبر 2019 - 12:26

«اعظم قهرمانی» خواهر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی به برادر خود نامه نوشت.
به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز قزوین، دل نوشته خواهر رنج دیده «حسین قهرمانی» را در زیر می خوانید:
حسین جان سلام
امیدوارم که درهر شرایطی که هستی شاد و سلامت باشی. خواهرت اعظم هستم. مرا به خاطر داری؟ خاطره ای برایت تعریف می کنم که بیشتر درذهنت تداعی بشوم. حسین جان یادت هست مهمان داشتیم من و داداشی شیطونی می کردیم. شما آمدی عصبانی شدی، با اسباب بازی زدی به سر داداشی و بعد سرش را پانسمان کردی.
حسین جان برادرم بارها قصد نامه نوشتن برای تو را داشتم ولی نمی دانستم به چه شکلی و چه در خواستی از شما داشته باشم چون دقیقا نمیدانم شما در چه شرایطی هستی.

در این سال هایی که گذشت حتی یکبار هم از پدر و مادر پیر و چشم انتظارت خبری نگرفتی. اکنون که تصمیم به نامه نوشتن گرفتم دلیلش بیماری شدید و جدی پدرمان بود که شدیدا دل تنگ شماست. البته وضعیت جسمانی مادر هم چندان تعریفی ندارد، به سختی حرکت می کند و مرتب از تو یاد می کند ولی حسین جان وضعیت پدر بسیار بحرانی است.

حسین جان برادر عزیزم اگر سازمان کذایی شما اجازه می دهد بعد از سالها خدمت شبانه روزی برای این تشکیلات کذایی حداقل با پدرت یک تماس بگیر تا این دم آخر پدرمان صدای تو را بشنود شاید به آرامش برسد. حسین جان مجددا تاکید می کنم پدر حالش خیلی خراب است. حتما تماسی با خانواده بگیر همه ما منتظرت هستیم، برادرعزیزم دوستت دارم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22723

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی